کتاب اتاق جیکب

اثر ویرجینیا وولف از انتشارات چترنگ - مترجم: سهیل سمی-معروف ترین رمان ها

اتاق جیکب روایتگر گسترده‌ی زمانه‌ای است که از دوره‌ی آرامش و ثبات پیش از جنگ اول تا دوره‌ی سربرآوردن حقایق فلاکت‌بار پس از جنگ را دربرمی‌گیرد. روایت از دیدگاه سنتی بسیار گسسته است، اما به قول «ربکا وست» در نشریه «آبزرور»، زبان این رمان، «شعر ناب است»؛


خرید کتاب اتاق جیکب
جستجوی کتاب اتاق جیکب در گودریدز

معرفی کتاب اتاق جیکب از نگاه کاربران
اگر چه من بسیار با وسواس ویرجینیا وولف روبرو هستم، این کتاب فقط سه ستاره را می گیرد، زیرا او با کلمات خیلی باهوش و شاعرانه است، نه به این دلیل که این کتاب به طور کلی خواندن عالی بود. این نخستین سبک تجربی و تکوین درونی خود است که از طریق آن نوشته های داستانی است که او شناخته شده است و به طور حرفه ای در رمان های بعدی نوشته است. شاید این دلیل آن است که این اولین بار از این سبک است، اما من نمیتوانم هیچ نقطه اتصال پیدا کنم. یعقوب، شخصیت اصلی، تنها شخصیت اصلی است که از طریق دیگران دیده می شود. این، در ذهن من، یک ایده درخشان است، اما من احساس کردم که خیلی از یعقوب جدا شده بود و من هیچ نظری ندارم که او واقعا در پایان یا حتی در اواسط رمان بود. این من را در ارتباط با کسی که در رمان یافت نشد، دلسرد کرد. وولف، طبق معمول، صحنه ها و حتی شخصیت های با زیبایی را بی نظیر توصیف می کند، اما من آن را بعنوان یکی از محبوب ترین رمان های او قرار نمی دهم. اگر بخواهید رمان واقعی وولفینی را در تمام زیبایی و درخشش خود بخوانید، به فانوس دریایی بخوانید.

مشاهده لینک اصلی
نه به عنوان خوب به فانوس دریایی، که به جای شبیه سازی بیش از ارزش تطبیقی ​​طلا و الماس است. تقریبا مانند نکته های تخیلی Woolfs، هر دو، به عنوان افسانه آن، تقریبا ابدی است. اعتبار او این است که فانوس دریایی حتی بالاتر از استانداردهای خود را برای خود و خوانندگانش روشن می کند: اتاق Jacobs با بینش و عقل سوزانده می شود. بسیاری از صفحات واقعا زیبا هستند مثلا نامه ای را به صفحات 56 و 57 بنویسید که واقعا بی همتا هستند. به طور معمول، Woolfs نگرانی برای موجودات انسانی خود را از طریق درخشش. این کتاب در جریان همدلی است. مردان و زنان در معرض دیدگان وولف قرار می گیرند، ما خواهان و ضربان قلب خود را در حالی که عشق می ورزند، ابراز می داریم. باز هم، این نشان می دهد که در @ Lighthouse @ وجود دارد که در اینجا من متوجه شدم که آن را در یک مرحله درخشان تر بود، اما برای حرکت به سمت آن حرکت نکردم. این وولف هم همینطور است، تاریکی - نوعی از لایه بتونی است که حتی تحت تمسخر نسبت به بازیگران انسانی اش قرار دارد. آن را به عنوان اگر، که من حدس می زنم واقعا اتفاق افتاده است، که حتی بدون تحولات قرن بیست و یکم، حوادث نگرانی های شخصیت خود را از دست می دهد و دوست و امید. این است که با اسفاته تاتو وحشی، که نوشته Woolfs اشاره به ما در تخریب جنگ به دست آمده، شهرک های مکانیکی مکانیک مکانیکی است. ما در چشم خداحافظی قرار داریم، شهرهای ما ویران خواهد شد بسیار شبیه به آنچه یعقوب بازدید در یونان، آثار ما مانند Ozymandias. مانند برج های بی نظیر ایلیوم، احساس می کند این را مطالعه می کند، وولف فکر می کند که سازمانی انسانی ما به رسمیت شناخته شده است، یا احتمالا - تاریخ نادان. من باید بر این نکته تاکید کنم که همه اینها صرفا معنی دارد. نوشتن Woolfs بسیار ظریف در اینجا است، و او اشاره و پیشنهاد، از نظر حذف است. برای Woolf قلم Waves - Waves - این به نظر می رسد که او امیدوار است که امواج تمام ضایعات انسانی را در آرامش آرام از بین ببرد. بنابراین، تصادفی نیست که از صفحه اول، یعقوب در دریا تماشا می کند، به طوری که امواج آن را می لرزاند و در حوالی ابدی میمیرد. Woolfs بینش نهایی، غم و اندوه که از طریق اتاق جیکوبز اجرا می شود، این است که ما زمانی عبارتند از: که زندگی ما را به عنوان زودگذر به عنوان گنجشک Bedes پرواز را از طریق festhall روشن است. و با این حال، چگونه ما برای زنده ماندن تلاش می کنیم، همچنین باید. وولف استاد تعادل وزن لبخند با حکم فراموشی ما است. هر یک از دیگران را تیز می کند. ما در برابر ابد پیکربندی شده ایم، برای خوب یا بد. وقتی یعقوب می یابد یک فک گوسفند در ساحل، ما می دانیم که واقعا ما در حال نشان داده وحشت از سم، Passchendaele، لوس، جنگ که انگلستان از گل از جوانان خود را تکمیل نشده، مردانی که مانند یعقوب تا در کمبریج یا آکسفورد شد ، و پر از شیر از امید جوان، مردانی که در پوسته سوراخ غرق، و یا خفه در گل و لای، Soliders در فقط نزد امواج God.The شناخته شده است، به سوی فانوس دریایی، اتاق جیکوبز - آب در همه جا. نه برای هیچ چیز Woolf به رودخانه Ouse راه رفتن به مرگ خود را انتخاب کنید. وسواس خود را همیشه با طبیعت پایه بود و بیش از حد، درد ما را به یکدیگر انجام دهید: برای وولف درد ناشی از گذشتههای ما و خطر انقراض شخصی خود ما به طور تخیلی توسعه داده شد به دلیل شخصا زندگی می کردند. بنابراین او به طور اجتناب ناپذیر زندانی شد، همدردی او یک سنگ آسیاب، داستان او، او احساس، برای هیچ چیز، وجود او درد و بار برای شوهرش. افسردگی، همانطور که آنها آن را به طور کامل آن را نمی نامند، یک چیز غم انگیز است. بنابراین تصمیم گرفت، از ساحل سنگ و سنگ ریزه ها را از بین برد، آن ها اشیاء بیشتر که از طریق جریان آب پوشیده شده و شکل می گرفتند، وزن می کردند. به نظر می رسید که او به رودخانه امیدوار بود تا با جریان زندگی و زمان، تبدیل به تنها طبیعت شود تا درد انسان را به وجود آورد. شاید یک عمل نمادین، اما در ریشه، چنین ناامید و غم انگیز است. در نهایت، ما باید بسیار سپاسگزار باشیم که وولف ما را ترک کرد و این کارها را انجام داد، که بیشتر از طلا به چشم می خورد. تخیلات او ارزش بیشتری از الماس دارد. آثار او ناباوری است، ارزششان فراتر از قیمت است. مطمئنا، بینش آنها با هزینه عالی به دست آمد، اما ما خوش شانس بودیم تا عاقلانه با ما صحبت کنیم، هر چند آنها مرده بودند.

مشاهده لینک اصلی
منتشر شده در سال 1922، این رمان سوم وولف بود، اما اولین روانگرایان مدرنیسم او سبک داستان، ترکیبی با جریان آگاهی است که او در آن زمان نوشت: The Waves در سال 1931 کامل شده است. در اواخر قرن بیستم، انگلستان، اتاق Jacobs یعقوب فلاندرز، داستان زندگی یک مرد جوان است، همانطور که در خاطرات گذشته مادری خود و مادرش و دوستان گنجه او گفته شده است. بنابراین دید ما نسبت به یعقوب هرگز کامل نیست، فقط مبهم و مرموز است، مانند ظهور. حتی در پایان رمان ما احساس می کنیم چیزی از دست رفته است، اما ما می دانیم به اندازه کافی می دانیم که ما مانند یعقوب، می خواهم او را شناخته است. همانطور که همیشه، پروس ویرجینیا وولفز زیبا است. او یک نویسنده باور نکردنی بود.

مشاهده لینک اصلی
یک نوع پازل درهم و برهم که در آن خواننده به تدریج شخصیت یعقوب را با چشم دیگران می بیند؛ ویرجینیا وولف تلاش می کند شخصیت های مختلفی را که ما در زمان های مختلف به افراد مختلف نشان می دهیم هدایت کنیم، حتی حساب های اول شخص از دیدگاه یعقوب، در ابهام قرار می گیرند . اختیارات ووفس از بازنویسی های استاندارد شخصیت، از تعطیلات ادبی و جلوه دادن تکنیک ها و ایده های ادبی پسا مدرن جلوگیری می کند؛ یک شخصیت می تواند مانند یک شخص بطور اساسی قابل فهم باشد که شخصیت می تواند همان محصولی از پیش بینی های شخصیت های دیگر باشد، در حالی که شخصیت کاملا تکامل یافته از طریق چشم همه نویسنده های دیده شده، این ها هستند تمام محصولات Woolfs تلاش می کنند تا جهان را به عنوان آن ارائه دهد تا مردم را همانطور که می بینیم به نمایش بگذارد تا دوباره داستان را شکل دهیم و دوباره شکل دهیم و آن را با واقعیت ملاقات کنیم تا اینکه این دو غیر قابل تشخیص باشند. بخش دیگری از اصالت ادبی والوف اوست آزمایش با مقیاس زمانی؛ اتاق Jacobs غیر خطی است، با Woolf به طور مداوم بین حال حاضر و گذشته تغییر می کند، در حالی که این در ابتدا به خواننده بی توجه است، این نشان دهنده میل Woolfs به بازسازی و به یاد آوردن زندگی یعقوب به عنوان واقع بینانه که ممکن است. خاطرات ما به ندرت خطی هستند، در عوض آنها یک سری از تصاویر نقاط زمان را نشان می دهند، نه یک یادآوری مستقیم از افراد دوران کودکی، نوجوانی و بزرگسالی. در مورد یعقوب، سالخوردگی او به شدت به جنگ رسیده است، زندگی و وعده های غیرقابل تحقق، که تنها در خدمت افزودن به مفهوم خود است، زندگی او را به یک جفت کفش و نامه های پراکنده، چیزهای ملموس، سطحی که هیچ ارتباطی به نامتقارف شخصیت او زمانی که او زنده بود. اتاق Jacobs نیز یکی از رمان های اولین وولف است که در آن او قادر به ارائه جهان با رنگ آمیزی زیبا در رمان های دوم خود را، مانند امواج و خانم Dalloway. خوانندگان رمان مانند مجموعه ای از نقاشی ها، طرح های کوتاه مدت از کوه، دریاهای طلایی بنفش، خزه های رشته ای و روزنامه های صورتی سبک هستند. وولف تلاش می کند که جهان را در رنگ ها قرار دهد که چارلز استیل، نقاش در آغاز رمان، قادر به بازسازی نیست. برای ادبیات وولف یک بوم خالی بود که نویسنده می توانست رنگ بی نهایت جهان را بدون غرق شدن از هنر نقاشی ایجاد کند؛ @ بتی، با کشیدن آنها به هم، و با احساسات ناخوشایند در زمین نمایش داده می شود به طوری لجوجانه، با جرقه های ناگهانی از گلخانه در باغ ها، با نوعی تغییرپذیری زرد و سیاه، در برابر این غروب آفتاب، این هیجان شگفت انگیز و سرزندگی رنگ که بتی فلامیندر را تحریک کرده است. @ اتاق Jacobs اولین رمان بزرگ وولف است، بسیار علمی و زیبایی گفته شده از زندگی زندگی یک شخصیت که زندگی درونی آن همیشه در رمز و راز قرار دارد، یکی از مهمترین رمانهای اولیه مدرنیستی است.

مشاهده لینک اصلی
این زن دوباره و دوباره من را دور می زند سر من به سمت پایین پرتاب شده است و به سمت اندام برخی از درختان بدون برگ در خیابان بوستون بستگی دارد. من یک صفحه ای پیدا می کنم که دوست دارم و آن را بخوانم بیش از حد و بیش و بیش ...... و بیش از ..... نه به خاطر اینکه من باید، نه به این دلیل که من درک نمی کنم، نه به این دلیل که من نیاز به روشن است، اما چون این یک هیجان اسکیدویو است که من مایلم بازی کنم. من شروع به خواندن یک بخش می کنم و به زودی سرم می شود نور، سرگیجه، وضوح و وضوح پیدا می کند، سپس به نیمه راه پایین صفحه می رسد، نمی تواند عمیق تر با هیجان حرکت کند، اما من هر روز به خواندن ادامه می دهم، تقریبا فریاد می زنم، دانستن من می توانم هیچ چرخدنده ای پیدا نکنم تا من باز گردم و دوباره شروع کنم. خدایا، او عجیب است من باید یک صفحه را کپی کنم و آن را در کنار سر Olmec بگذارم. و هرگز دوباره غذا نخواهید خورد. تکنیک، بعد از امپرسیونیسم، نوآوری، شعر، شعر، تفسیر اجتماعی، تفسیر ادبی، ایده های اگزیستانسیالیسم، هستی شناسی، معرفت شناسی، ........ و هیچکدام از آن به مجموع بسته نمی افزاید این نویسنده به ما می دهد

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب اتاق جیکب


 کتاب گروگانگرفتگی
 کتاب گروگانکشتگی
 کتاب صبر کن تا هلن بیاد
 کتاب همسایه بغلی 2
 کتاب مجموعه پائولو کوئلیو (7 جلدی با قاب)
 کتاب هرگز به سنجاب اعتماد نکن