کتاب تورتیافلت

اثر جان اشتاین بک از انتشارات علمی و فرهنگی - مترجم: صفدر تقی زاده -محمد علی صفریان-معروف ترین رمان ها

استینبک با اتخاذ ساختار و تم ها از افسانه های آرتوریا، یک کملوت را در یک تپه تپه ای در بالای شهر مونتری، کالیفرنیا ایجاد کرد و آن را با یک گروه رنگارنگ شوالیه ها پرورش داد. در مرکز داستان Danny، خانه اش، مانند قلعه آرتورس، تبدیل به یک مکان جمع آوری برای مردان به دنبال ماجراجویی، دوستی و احساس متعلق است. این شوالیه ها پایتسون ها هستند، مردان میراث مختلط، که اجدادشان صدها سال پیش از کالیفرنیا عقب مانده اند. از روابط با مشاغل و سایر عوارض شیوه زندگی آمریکایی آزاد است، آنها به شدت در برابر جریان فساد و اعمال صالح صادقانه در اقیانوس اطراف حادثه مدنی مقاومت می کنند. همانطور که استینبک داستان های خود را - چندین عاشق، شگفتی های شگفت انگیزشان، شراب خواری Rabelaisian خود را تکرار می کند - او داستان را به عنوان قانع کننده و در نهایت به عنوان غم و اندوه به عنوان افسانه های معروف میز گرد، که او را الهام بخش، لمس کرد.


خرید کتاب تورتیافلت
جستجوی کتاب تورتیافلت در گودریدز

معرفی کتاب تورتیافلت از نگاه کاربران
یک سنگ از درخشندگی پایدار و درخشان. خوب من نمی توانم باور کنم که بیشتر به آن اعتقاد ندارم. این یک رمان است، اما هر فصل یک قسمت جداگانه ای است که می تواند به عنوان یک داستان کوتاه به خودی خود گنجانده شود. ساحل کالیفرنیا استینبیک است، Tortilla Flat یک حوضچه ساکن ساکنان بومی بومی است که دنی و دوستانش نمونه های عجیب و غریب هستند. اینها کارگرانی هستند که مستعد ابتلا به نوشیدن، زن زدن، مبارزه و سرقت هستند. احساسات خویشاوندی آنها غیر قابل انکار است، و هنگامی که دنی بار مسئولیت مالکیت را به ارث می برد، دوستانش به او کمک می کنند تا بار او را کاهش دهد. از پیلون حیله گرانه به سگ دوست داشتنی دزدان دریایی و الاغ غول Big Joe Portagee، این شخصیت های ناخوشایند توسط استینبک در نثر غیر قضائی و کد نویسی از افتخار داده می شود: آنها ممکن است شراب از Torelli زمانی که نیاز به سرازیر شدن آنها، اما آنها می دانند که باید آن را به او به نحوی بعد. با توجه به سبک اپیزودیک، حس کنجکاوانه ی بزدلانه و اعمال حماسی (حتی اگر فقط نوشیدنی حماسی یا فداکاری برای کسی است که مورد آزار و اذیت قرار می گیرد)، بیش از یک نکته به شوالیه های آرتورین میز گرد وجود دارد. این شوالیه های پازانو آمریکایی در Steinbeck یک مکتب ارزشمند برای دفاع از اعمال خود پیدا کرده اند. و خیلی خنده داره

مشاهده لینک اصلی
اول و مهمتر از همه - من واقعا اشتاینبک را دوست دارم. از موش و مردان به سادگی فوق العاده است و انگور خشم یکی از بهترین کتاب هایی است که تا به حال خوانده ام. من Tortillia Flat را دوست نداشتم. ابتدا طرح را کسل کننده و شخصیت های غیر قابل تحسین یافتم. من آنها را خنده دار، هوشمندانه و الهام بخش نکردم و کتاب واقعا چیزی جز این شخصیت ها نیست. دوم این کتاب در تجاوز فرهنگی خیس است. من می دانم زمان و دیدگاه زنان در آن زمان متفاوت بود، اما در سراسر تجسس کتاب و تلاش برای تجاوز به عنوان سرگرم کننده و قابل قبول فعالیت های اوقات فراغت نشان داده شده است اگر شما کمی در لبه جامعه است. یک بار Steinbeck مقابله با تجاوز به شیردوشی شبانه بز همسایه را مقایسه می کند. (حقیقتا!) من تجاوز را خیلی خنده دار و جذاب پیدا نمی کنم و از این رو این کتاب را بسیار جذاب پیدا نکردم.

مشاهده لینک اصلی
کتاب پاپ کمی دشوار برای رسیدن به اما هنگامی که شما وجود دارد خواهد شد غمگین هنگامی که آن بیش از.

مشاهده لینک اصلی
Steinbeck جزئی، اما او همیشه او است.

مشاهده لینک اصلی
زندگی شما به تنهایی شما را تحت کنترل نمی گذارد، دانی، برای کنترل زندگی دیگران. ببینید دوستانتان چگونه رنج می برند به دنی، بهار زندگی، که دوستانت می توانند دوباره زندگی کنند! استینبک بطور واضح داستان خود را از دانلی و رفقای خود در Tortilla Flat پس از لورمت دوترو Sir Thomas Malory مدل می کند. او هرگز با داستان های پادشاه آرتور و شوالیه های او مخفیانه متوسل نشد. او همچنین نفی خود را نسبت به یک ایده که جامعه را به عنوان یک ارگانیسم توصیف می کند، پنهان نمی کند. با قسمت های کوتاهی از داستان او و مینی داستان های کوچکی که در مورد ماجراهای دنی و شوالیه های او توضیح داده شده است، او کار آثار ملوری را آشکار می کند - اما نه در عنوان. کجا Malory تصمیم به عنوان کار خود را با ارجاع به یک نفر، Steinbeck به کل جامعه اشاره به نتیجه entangling ایده خود را از دنیای ارگانیک با ایده های ارائه شده توسط Malory.He شرح قسمت های پرماجرا با دنی، Steinbecks آرتور، پیلون، پابلو، عیسی ماریا، دزدان دریایی و جو Portagee - شوالیه های او. بعضی از منتقدان پس از جنگ جهانی اول، استیون بیكز را نمایندگی از مكزیك-آمریکایی ها در كالیفرنیا را مجازات كردند. او این مردان را به عنوان رفتارهای کودکانه خود در نظر می گیرد و از لحاظ منطقی بی پروا، عادت های نوشیدنی خود و شاید تناسبی نسبت به ایدئولوژی پیشین آمریکایی دارد. با این حال او آنها را فریب نمی دهد. در واقع، به نظر می رسد که Steinbeck واقعا آنها را حس می کند - راه های ساده و قلب خالص. در حالی که ما در مورد روزهای هدر رفته خود را در حیاط جلویی، احساس گناه لیبرال خود، اعتیاد وسواسی آنها به شراب - گالن از آن در یک زمان - و فرآیندهای تفکر نابالغ خود را می خوانند، ما باید روح خالص خود را، رانندگی بی گناه خود را به انجام خوب اعمال با توجه به منطق به نظر می رسد به عقب. Steinbeck این شخصیت ها را با گروه خاصی از افراد مرتبط می سازد که با آنها آشنا می شود، ممکن است ویژگی های آنها را در همه افراد - غنی، فقیر، سیاه، سفید، زرد، قهوه ای، مرد، زن - مهم نیست یک مرد ثروتمند ممکن است به همان اندازه به سادگی اشتباهات منطق خودخواهانه را در نظر بگیرد و در عین حال به فکر فروپاشی اخلاقی بپردازد. زنان هر چه سریعتر می توانند به مأموریت های بشردوستانه خود بپردازند. همه ما این تمایلات را به اشتراک می گذاریم. من فکر می کنم استینبک ایده هایش را از ابرها بیرون آورده و آنها را از طریق زندگی افراد آشنا که ویژگی های انسانی مشابه با دیگران را به اشتراک می گذارند، ارائه می دهد. به ویژه از ستیزه جویی صلح Steinbecks در برابر مالکیت لذت بردم. این مردان، بی خانمان و بی پولی، زندگی خود را از محدودیت مسئولیت های مادی خلاص می کنند. هنگامی که دنی پدر و مادر خود را دو خانه را به ارث برده بود، پیلون متوجه شد: ... نگرانی در مورد اموال در مقابل دنیس قرار داشت. در زندگیاش هیچ چیز بیشتر از این نیست که مراقبش باشد. حالا بیشتر دانی پنجره ها را می شکند که پنجره های خود را می شکند. پیلون درست بوده است - او در میان همکلاسی او مطرح شده بود. شانه هایش صاف تر بود تا بتواند پیچیدگی زندگی را تحمل کند. اما یک گریه درد از او جلوگیری کرد تا او تمام وقت زندگی قدیمی و ساده اش را ترک کند. اکنون دنی باید از زندگی اش محروم از زندگی اش محروم شود، با پرداخت اجناس اجباری، انتظار پرداخت کالا، احساس خشم به دلیل اموال آسیب دیده و غیره و دوستانش باید تحمل احساس بدهی را به یک برادر ببینند. ممکن است کسی آن را به عنوان یک احتمال رشد کند، حل کند، اما، همانگونه که پابلو خاطرنشان می کند، این چیزها موجب شادی همه افراد می شود. آنها بیش از مالکیت، برای خوشبختی زندگی می کنند. آنها شادی را در جنگل خوابیدند. آنها احساس رایگان کردند در حال حاضر آنها خود را به زنجیر به وظیفه. در حالی که زندگی در میان دوستان آزاد خود را بارگذاری، دنی سکوت نقش خود را در نظر می گیرد و خواننده حس مبارزه آرام در درون او. اما او دوستان خود را به جنگ نمی آورد. در حقیقت، هنگامی که خانه دوم خود را می سوزاند، احساس راحتی می کند، زیرا او دیگر وزن این خانه را احساس نمی کند و اجباری برای اجرای اجاره برای آن نیست. با خانه رفته، دیگر از دوستانش احساس بیگانگی نمیکند. دنی به طور ناگهانی با این چیزها روبرو می شود و از کسانی که خودشان را شناسایی کرده اند جدا شده اند، به نظر می رسد در مورد خود هویت خود به طور داخلی مبارزه کند. اما در عین حال، دوستانش از مزیت Danny نسبت به آن استفاده نمی کنند. ما این را از طریق میل خود به زندگی به عنوان مردان با شکوه و جستجوی مداوم خود برای بازپرداخت دنی برای فضل خود را مشاهده کنید، حتی اگر آنها با هر تلاش با شکست مواجه. من فکر می کنم آنها درک می کنند که پول و مواد به طور مناسب بازپرداخت یک مرد برای ارائه شادی و دوستی ارزشمند خود را. علاوه بر این، مالکیت و پول دنی را به غم و اندوه سخت تبدیل می کند. دوستان دنیس بیگناه او را به عنوان رهبر خود می گیرند، فیض او را می پذیرند و زندگی می کنند تا او را خوشحال کند - نه از احساس تعهد یا قدردانی، بلکه از شستن. آنها با خوشحالی و با افتخار به او دوست خود می گویند که عشق آنها را به یکدیگر متاثر می کند. به این ترتیب، دنی، رهبری آرتوریه را نشان می دهد و ادغام صمیمی مردم را پس از طلاق معنوی خود به وسیله مالکیت به ارمغان می آورد. با این وجود، اگرچه ما می خواهیم از داشتن مالکیت و مسئولیت خودداری کنیم، این چیزها باعث می شود ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب تورتیافلت


 کتاب چاپ آخر زندگی
 کتاب ابرهای دانیال
 کتاب حاشیه ی باغ متروک
 کتاب یک آیه یک حکایت
 کتاب قصه عشق لیلی و مجنون
 کتاب خفاش کوچولو و دوستان مهربانش