کتاب خیابان نیوگراب

اثر جورج گیسینگ از انتشارات نشر آواز - مترجم: مینا سرابی-معروف ترین رمان ها

خیابان جدید گراب یک رمان جورج گیسینگ است که در سال 1891 منتشر شده است، که در محافل ادبی و روزنامه نگاری 1880s لندن تنظیم شده است. جورج گیسینگ، در خیابان نیو گراب، مجددا یک میکروکومن جامعه ادبی لندن را ایجاد کرد، همانطور که او تجربه کرده بود. رمان او یک بار یک سند مهم اجتماعی و یک داستان است که ما را بی رحمانه به دنیای شیطان ادوین راردون، رمان نویس مبارزه و دوستان و آشنایان خود در خیابان گراب از جمله جاسپر Milvain، یک روزنامه نگار بلند پروازانه و آلفرد یول، تیره منتقد. در اینجا جیسسینگ جنگهای تلخ را به وجود می آورد (که در حراجی های مبهم و یا در اتاق خواندن موزه بریتانیا) بین یکپارچگی و دستورات بازار، فقر فقر و آسیب هایی که شکست و سختی ها به شخصیت انسانی می انجامد، به ارمغان می آورد و روابط


خرید کتاب خیابان نیوگراب
جستجوی کتاب خیابان نیوگراب در گودریدز

معرفی کتاب خیابان نیوگراب از نگاه کاربران
Amores Perros، Lieutenant Bad، Breaking The Waves، Calvaire، فریاد و نجوای، سکوت، سالو، Eraserhead، غیر قابل برگشت، شهید، بازی های خنده دار، شادی، من در قبر شما، Ladybird لیدی بورد، آخرین خانه در چپ، Lhumanite، مرد گربه سگ، گرگ عروسک از گوشت، معلم پیانو، خوابگاه، فیلم صربستان، بازدید کننده Q، گرگ نهر، گرسنگی، کورکورانه، Skylark، پس از ترک آقای مکنزی، اعترافات یک ماسک، قاتل درون من، یک ماده شخصی، اتاق، پرنده نقاشی شده، هتل سفید، انقراض، سعی کنید، از پایین به بالا، روان آمریکایی، پایان آلیس، فشار، جمع آوری، کلید اضافی، خیابان جدید گراب، برخی اوقات شما آن بچه ها را در خیابان با یک خط دایره بلند ببینید گردن گردن را تاتو کرده و کتیبه CUT Here. این یکی از رمانهای مورد علاقه اش است.

مشاهده لینک اصلی
این دومین خواندن من از «خیابان جدید گراب» است و من فکر می کنم که این بار دیگر این بار بیشتر تحت تاثیر قرار گرفت. Gissing به دنبال سه نویسنده در اواخر دوره ویکتوریا: هنرمند مبارزه با ادوین راردون، منتقد تلخ آلفرد یول و اپراستون ادبی جاسپر Milvain. هر کدام از آنها سعی دارند راه خود را به عنوان مردی از نامه ها در لندن بگذرانند و از طریق آنها کتاب به ادبیات در عصر تجاری تبدیل می شود. اگر شما خود نویسنده هستید، برخی از درد و ناامیدی را تکرار کنید در واقع یک کتاب را می نویسد. (گرچه صادقانه بگویم، اگر این رمان صد سال بعد نوشته شده باشد، احتمالا به علم دانشگاهی مربوط می شود). به علاوه سه شخصیت اصلی، بسیاری از شخصیت های دیگر درگیر در \"نوشتن\" هستند و در تلاش و ناامیدی خود می توانند درس هایی را ببینند که جیسینگ خود را به عنوان یک کتاب مقدس درگیر یاد می گیرد. (پرتره لمس کننده ترین آن هارولد بایفن است.) جالب توجه است، این کتاب نیز در مورد نوشتن به عنوان هنر به عنوان مخالفت با نوشتن برای پاداش مالی بحث می کند که در قرن بیستم بلندتر می شود. پایان دادن به لزوما سرد و بدون شک واقعیت جهان را به عنوان Gissing دیدم. توصیف درخشان فقر در سرتاسر جهان وجود دارد، اما تناقض کمی در کتاب وجود دارد. حتی زمانی که مرگ و ناتوانی می افتد، نویسنده ترجیح می دهد به جای پرداختن نمره ها به elegise بپردازد. در واقع، مردی که با ناراحتی مواجه است، به عنوان مسخره است. مجموعه قدیمیتر از نویسندگان می دانند که آنها وارد قمار شده اند و ممکن است موفقیت یا شکست را به دست آورند، در حالی که نسل جوان قبلا متوجه شده اند که قوانین مختلف در حال حاضر اعمال می شوند. به یاد می آورم که آخرین بار آن را خوانده ام، پیدا کردن دو فصل اول سخت کار، اما پس از آن اجباری فراتر از آن بود. این بار در اطراف آن، آن را به عنوان یک اثر نابغه از ابتدا تا انتها توصیف می کنم. شاهکار من به شدت به همه توصیه می شود.

مشاهده لینک اصلی
من چند سال پیش این کتاب را خریدم، وقتی که من در طبیعت گرایی قرن نوزدهم بودم. همانطور که من می توانم بگویم، این کتاب در مورد نوشتن برای پول است، در مقابل نوشتن به عنوان هنر. یک شخصیت کاملا به خواندن و آموزش به طور کلی مخالف است. او فکر غیر طبیعی خود را می فهمد و ما باید همه کارها و تمرین ها را انجام می دادیم، بدنمان را به جای ذهنمان ساختیم. این کتاب در مورد برخی لیست های کلاسیک است و حتی آن را در فهرست بهترین رمان های ترسناک مشاهده کردم. من فکر می کنم کسی تعریف وحشت را گسترش داده است. اما در اوایل اوایل - شاید وجود خواهد داشت یک نوع تازر راکین شکنجه روحی بعدا. ویرایش: کتاب را به پایان رساند. من هیچ وحشتی پیدا نکردم، مگر اینکه رویا و آرزوهای خود را تحقق ندهید وحشت زده می شود. شاید این است در این کتاب بسیاری از مردم دوست دارند که بخواهند از این کتاب بخواهند تا به چاپ و نشر قرن نوزدهم بپردازند و زندگی نویسندگان فقیر را بخوانند. همه از آستن و دیکنز خواندند، اما جیسینگ به ما یک طبقه متفاوت از قرن نوزدهم می دهد - هوشمند، بلندپرواز، سواد، اما خارج از جامعه به دلیل فقر و عدم موفقیت آنها.

مشاهده لینک اصلی
تا جایی که رمان های تراژیک می رود، گیسینگ قدرت روایت یک جوزف کنراد یا حتی توماس هاردی را در بهترین حالتش ندارد؛ او همچنین هدیه ای منحصر به فرد از ظرافت روانی یک هنری جیمز را ندارد. یا جاه طلبی Mary Ann Evans aka (bka؟) جورج الیوت؛ حتی نزدیک نیست این نویسندگان در کارهای خود می توانند کاملا عملی باشند. Gissings style یک هیبرید شگفت انگیز و کنجکاو از مبارزه با چاقو و کمدی ویکتوریا طراحی اتاق است. نه، هیچ خشونت برای صحبت کردن وجود ندارد نه به معنای فیزیکی خشونت ازbenign غفلت @ از فرهنگی است که در مورد هنر جدی و هنرمندان لعنتی نیست، اما از کارهای عامیانه ترانه @ sumted educated @ برای یک دلار ارزان سریع یا به جای پوند، از صحنه از جرم در لندن در دهه 1890 است. دست زدن به جسد وحشیانه است، و نه فقط در مورد سن او، بلکه ظاهرا در مورد خود ماست. فکر می کنید که سن ما خالی از شهرت یا مردان هجومی یا @ hustlers است؟ @ Not so. خواندن عالی، من باید آن را در سیسیل سیسیکم @ آثاری که محیط را برطرف می کند قرار دهم: در روشن، آن را می آمیزد (و یا قبل از آن) قبل از تاریخ والاس تورمنز نوزادان بهار، برادوی فیلم درباره همه حوا، در فیلم فیلم Boulevard Sunset، در هالیوود به طور کلی پخش پل، در تلویزیون شبکه فیلم. من در مورد کتاب سالها پیش در یک مقاله در نیویورک تایمز در مورد کتاب هایی که نویسندگان مشتاق هرگز نباید خواندن آن را بخوانم (Gissing از فانتزی هوشمندانه قدردانی می کند؛ تقریبا می توان یکی از هک هایی که می نویسد از استفاده از یک دستگاه برای کمک فروش کپی؛ Gissing نیز به طور کامل درک ما فرهنگ کلیک آگاهانه، جایی که ثروت ساخته شده و از دست داده شده در مقدار ترافیک چشم مرور سایت می شود.) آن را بخوانید. در مورد آن فکر کنید بعد از اینکه کار خود را انجام دادید، به کسی بگویید.

مشاهده لینک اصلی
خیابان جدید گروب دوم کتاب جیسینگ من است، و در حال حاضر به عنوان نویسنده منحصر به فرد ویکتوریا دست به دست می آید پایه. کتاب شامل سه گروه اصلی از شخصیت های که در برخی از نوع شغل ادبی یا روزنامه نگاری مشغول هستند: Reardons، یول و Milvians . بعضی از شخصیت های مهم در این خانواده ها وجود دارند اما داستان اصلی شامل سه خانواده و نحوه فعالیت های شغلی آنها در زندگی شخصی آنها است. Gissing تفسیر جالبی در مورد وضعیت کنونی جامعه ادبی ارائه می دهد، در حالیکه تکامل آن را در سبک های دیگر و شیوه های نوشتن غیر استاندارد نیز بررسی می کند. علاوه بر این، Gissing بینش نسبت به نقش منتقد ادبی و تأثیر آن بر موفقیت در نوشته ها (و درآمد) دیگران را فراهم می کند. توانایی (یا عدم توانایی) زندگی در این حرفه ها واقعا اصلی داستان است. Gissing موضوعات مخرب ویکتوریا را از فقر و اشتیاق به پیشرفت در می آورد و آنها را به شیوه ای جدید ارائه می دهد. در حالی که دیکنز به نظر می رسد که روحیه مثبت یا اخلاق ذاتی خود را در شخصیت های فقیرش پیدا کند، جیسینگ فقر را نشان می دهد، همانطور که او واقعا با تمرکز بر اینکه چگونه نگرانی های مالی موجب می شود افکار عمومی فقیر بالاتر از همه چیز، چگونه می تواند خانواده ها را از بین ببرد و چگونه برخی از افراد نیاز دارند پول از دیگران برای بهبود وضع مالی خود استفاده می کنند، چه از طریق ازدواج و چه در غیر این صورت. جالب تر این است که زمانی که جیسینگ پول را به دست چند شخصیت زنش منتقل می کند، به طور خودکار آنها را در موقعیتی قدرتمند قرار می دهد و به این ترتیب روشن می سازد که مبالغ مالی جنبه ی خنثی و منفعت قابل توجهی برای هر فردی است که قادر به کسب است آن همه. همه چیز عالی است. اگر شما هنوز Gissing را خوانده اید، خودتان یک مزیت بگیرید و او را چک کنید. توانایی او در توضیح کارهای درونی ذهن و احساسات انسانی بسیار فراتر از بسیاری از نویسندگان است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب خیابان نیوگراب


 کتاب برگزیده
 کتاب وان پیس: داستان ایس (2)
 کتاب وان پیس: داستان ایس (1)
 کتاب بامگارتنر
 کتاب سکوت باران
 کتاب هیچ چیز سیاه نیست