«سیمای زنی در میان جمع» برجسته ترین اثر بُل است و آکادمی سوئد زمانی که در سال ۱۹۷۲ جایزه نوبل ادبیات را به او تقدیم کرد، این رمان را جامع آثار او معرفی کرد
خرید کتاب سیمای زنی در میان جمع
جستجوی کتاب سیمای زنی در میان جمع در گودریدز
معرفی کتاب سیمای زنی در میان جمع از نگاه کاربران
۱. علیرغم اینکه کتاب پرجمعیتیه و یه کمی میترسیدم که طبق معمول یادم بره که کی، کی بود، تا اینجای کار خوب کنار اومدیم باهم. البته پیشنهاد میکنم سر فرصت و یه کله بخونیدش تا انسجام قضیه حفظ شه. نه مث من شبی ۴ صفه :-|
۲. خب کتاب تا صفحه ۱۶۰ پیش رفته بود که کنار گذاشته شد و کلا یادم رفت چی به چی بود :))
از دیروز شرو کردم دوباره بخونمش. الان صفحه ۳۳ ام :دی
۳. پنجاه صفحه مونده که کتاب تموم شه. کتابی که میتونم بگم رفت تو لیست ده کتاب برتر من. برخلاف عقاید یک دلقک -که البته اون رو هم خیلی دوس داشتم و دارم- کتاب بیشتر جنبه تاریخی داره و روایتی از جنگ دوم جهانیه. و البته که خط فکری هاینریش بل توی این روایت تاریخی هم کاملا مشهوده. ولی خب کتاب، مجموعهای از عبارات و جملات قابل کوت نیست. بلکه یک جریان سیاله از اتفاقات زندگی یک انسان.
به نظرم نوشتن این کتاب با این مختصات فقط از عهده یک نابغه برمیاد. پروروندن داستانی با اینهمه شخصیت در ذهن و روی کاغذ آوردنش واقعا ذهن خلاق و توانمندی میخاد که هاینریش بل بهخوبی از عهدش بر اومده و با اینهمه شخصیت، یک داستان خوش چفت و بست رو خواهید خوند. اگه هنو نخوندینش حتما بذاریدش تو لیست. و پیشنهاد اکیدم اینه که وقتی این کتاب رو میخونین موازی خوانی نکنین. سر تا تهش رو بخونین و بعد برین سراغ بقیه کتابا.
۴. جمله آخر کتاب رو خیلی خوب میفهمم متاسفانه!
مشاهده لینک اصلی
روایت گزارشگون رمان ابتدا خیلی عجیب و غریب است اما خیلی خیلی زود خشکی خود را از دست میدهد. با این حال نویسنده تقریبا تا ثلث داستان شخصیت خشک خودش را نگه میدارد و تازه از آن پس است که داستان جذاب میشود.
حکایت، حکایت زنی است... اما نه به آن شکلی که دیدهایم. یکی از اشکالات مهم روایتگری، دید مردانهی نویسندگان مرد به شخصیتهای زن بوده است. اما در این کتاب هاینریش بل بزرگ، کاری دیگر میکند. ابتدا یک «نویسنده» خلق میکند. و بعد این نویسنده هست که «گزارش میکند». با خشکی و سماجت یک روزنامهنگار کارش را آغاز میکند و کمکم که در ماجرای «لنی» پیش میرود خودش هم کاملا شیفته و مفتون این شخصیت میشود و هر جا بتواند از لنی در مقابل دشمنانش دفاع میکند و با اینکه مشخص است که از ثروت چندانی برخوردار نیست، از هیچگونه خرجی برای کمک به لنی یا کمک به فهمیدن ماجرای لنی فروگذاری نمیکند.
داستان رفتهرفته حالتی وسیع و گسترده میگیرد. از همان آغاز «نویسنده» افراد زیادی را معرفی میکند که شاید به خاطر نگهداشتن اسم هر یک کاری سخت باشد. در ابتدا اما، همهی ماجراها مربوط به لنی است و لنی مرکزیت و محوریت دارد. کمکم این شیوه تغییر میکند و نویسنده تا عمق زندگی هر کسی که نامش را میشنود پیش میرود و پیرامون لنی شخصیتهای فراوانی شکل میگیرند که هرکدام داستانی جالب و تأثیرگذار دارند. در انتها زندگی خصوصی نویسنده نیز مورد توجه قرار میگیرد و با اینکه تا پایان کتاب نام این «نویسنده»، هدفش از این گزارش و تاریخچهی زندگیش مشخص نمیشود، از روابط و ماجراهایی که در خلال داستان برایش پیش میآید آشنا میشویم.
کتاب «سیمای زنی در میان جمع» اثری متفاوت است و میتوان آن را یک درام منحصربهفرد آلمانی دانست... ماجراهایی که بر سر شخصیتها رفته در اکثر موارد غمانگیز و ناراحتکنندهاند اما روایت «نویسنده» که خود مخلوق هاینریش بل است، چنان با جذابیت و در اکثر موارد به شکلی خندهدار تعریف میشود و جزئیاتی حیرتانگیز و باز هم خندهدار ارائه میشود که در نهایت میبینید بیشتر از آنکه ناراحت شده باشید، خندیدهاید.
اما آیا همه از این کتاب لذت میبرند؟ فکر نمیکنم. «سیمای زنی در میان جمع» به مذاق کسانی خوش میآید که هم حاضرند نزدیک به صد صفحه را بخوانند و صبر کنند داستان جا بیفتد برای خودش، و هم اینکه فقط به دنبال خواندن متنهای آشنا و همیشگی نیستند و خواندن متنهایی را که شاید سختتر اما قطعا جذابتر هستند در عادتهای مطالعاتیشان است.
بیراه نیست که بسیاری از منتقدین این اثر را بزرگترین اثر هاینریش بل و بسیار بهتر از سایر آثارش میدانند، هرچند که من شخصا هر چه از این نویسنده خواندهام برای جذاب بوده است.
------------------------------
داستان خواندهشدن این کتاب: هاینریش بل همیشه برای من اسرارآمیز و شگفتانگیز بوده است. یادم است از زمان خواندن عقاید یک دلقک عاشقش شدم. و بعد چند کتاب دیگر مانند نان سالهای جوانی، سیمای زنان در چشمهانداز رودخانه و... اما این کتاب همیشه برایم جذابیت دیگری داشت. جذابیتی که هم باعث شد دیگر دست و دلم به خواندن سایر آثار بل نرود و هم اینکه از ترس تمامشدن این کتاب، به سراغ خواندنش نروم. چندین بار از کتابخانههای مختلفی که عضو بودم گرفتم ولی فقط برای اینکه جلوی رویم باشد. بعد برای بیش از یک سال از دوستی قرض گرفتم و همین جور نگهش داشتم و نخواندمش. تا اینکه وقتی قرار شد کتاب را پس بدهم شروع کردم به خواندنش. شاید سی صفحه بیشتر نخواندم، اما کاملا مجذوبش شدم و باز حیفم آمد که چنین کتاب شگفتانگیزی را بخوانم و تمام کنم و باز مقاومت کردم در برابر وسوسهی خواندنش... تا اینکه دیگر نتوانستم و از نرمافزار فیدیبو خریدمش و خواندمش و امروز تمام شد... چه خوب بود و چه حیف که کتابها تمام میشوند.
مشاهده لینک اصلی
در مرکز این رمان یک بانوی آلمانی 48 ساله، لنی گریتین-پفیفر (Leni Gruyten-Pfeiffer) است. راوی نویسنده است، اما او به شخص سوم خود اشاره می کند. بسیاری از کاراکترهای دیگر وجود دارد، با این حال، قبل از اینکه داستان شروع شود، نویسنده دارای یک لیست 2 1/2 صفحه ای «لیست شخصیت ها» است که هر بار خواننده هر بار آن را به عنوان راهنمای راهنمایی می کند. هدف ظاهری نویسندگان این است که می دانید چه لنی است او از مصاحبه های بی شماری که بر روی تمام این شخصیت های دیگر (و حتی دیگر شخصیت های جزئی که در فهرست اولیه نیستند) روایت می کند، که گاهی اوقات برداشت های متضاد نه تنها در مورد لنی، بلکه در مورد خانواده اش، همکاران، شوهر، در قوانین، دوستداران و دوستان. گاهی اوقات، یک حادثه کنجکاوی که توسط یک شخصیت گفته می شود، به نوعی با روایت شخصیت دیگر توضیح داده می شود. لحن روایت نویسندگان غم انگیز و علمی است. این زمان جنگ آلمان است (جنگ جهانی دوم). اما خواننده از خستگی کامل ناشی می شود زیرا شوخ طبعی نفوذی که از اولین تا آخرین صفحه این رمان نفوذ می کند. با این حال، این چیزی است که من را در اینجا می بیند، نه تنها آن شخصیت های زیادی است، بلکه تمایل نویسندگان به چیزهای مختصر هم دارد. با اشاره به خود، نویسنده به سادگی @ Au @ کاراکتر به نام Klementina به طور ناگهانی تبدیل شده اند @ K. @ Tears @ T. @، گریه @ W @ @، درد و رنج است @ S @، خنده / خنده @ L. @، و beatitude (یا سعادت) یک عادت @ B است. بنابراین شما باید به سگ گوش صفحه 106 و بازگشت به آن هر زمان که شما یک جمله مانند: @ لنی ... از P کم رنگ است و S.، کاملا توسط W. و T تضعیف شده است، حتی بدون پیشنهاد اولیه از L. @ آن حتی روشن نیست که چرا Au. بسیار با لنی علاقه مند است. در صفحه 259 او گفت که او @ @ محقق است. اما چرا او در مورد Leni تحقیق می کند؟ در صفحه 365 او می گوید تمایل خود را برای انجام تحقیق در مورد زندگی لنیز @ که نه از زمین و نه مقام آسمانی، آن را EXISTENTIAL ... @ Heinrich، چه F. شما به این معنی است که؟
مشاهده لینک اصلی
Böll دوست دارد به بازی با زبان بوروکراتیک و سبک های دیگر انتقال اطلاعات که متفاوت از ادبیات معمول است. در این مثال، راوی او واضح است که او داستان را نمی گوید، بلکه بازسازی مجموعه ای از حوادث (در واقع یک زندگی کامل با یک شخصیت بزرگ از شخصیت های فرعی)، مثل اینکه جایی میان روزنامه نگار و مورخ است. او به شدت با منابع اولیه، مصاحبه ها و نامه ها کار می کند و به ندرت نظرش را از بین می برد و یا حداقل اغلب ادعا می کند که او این کار را انجام نمی دهد. لنی، شخصیت اصلی، در حدود 1920 متولد شد و در دوران نازی ها در عرصه محدودی زندگی می کند و برای کسب و کارهایی کار می کند که مراسم تشییع جنازه را انجام می دهند. یکی از کارگران یک زندانی جنگی روسی است - هرچند او به کارگاه آورده شده و روزانه توسط نگهبانانش همراهی می کند؛ با این حال آنها موفق به انجام امور و فرزندانی می شوند که باعث می شود او هم یک زن افتاده و خائن سیاسی در چشمان بسیاری از مردم، یک قضاوت که در @ present @ کتابی که در حدود 1970 است، ادامه می یابد. تخریب بیلیس با جامعه آلمان، همانطور که اغلب موارد، کاملا واضح است.
مشاهده لینک اصلی
من واقعا این کتاب را دوست داشتم. این واقعا پست مدرن است. پر شده با نویسنده با ارائه منابع برای تمام مطالب خود را در شخصیت اصلی لنی، تقریبا به نظر می رسد که او از خواننده به شک به نویسنده است. او حتی @ (au.) @ می نویسد که او می خواهد نظرات و افکار خود را به ارمغان بیاورد. و سپس با آوردن یک شخصیت به عنوان شخصیت شاهد لنی (نگاه کنید به عنوان کتاب)، بسیاری از آنها البته خودشان را مخالف و شک و تردید بر دیگران، او را گسترش دانش دانش به گروه بسیار بزرگتر، چیزی که من نیز به عنوان po-mo فکر می کنم. و در نهایت این کتاب واقعا یک رمان نیست، نویسنده (شخصیت، نه واقعا Böll از آنجایی که او بخشی از آن را در پایان در پایان نیز)، و نه ادعا وضعیت به عنوان یک روزنامه نگار، اغلب به ما بگویید که هزینه های خود و مالیات اعتبارات باید در طول تحقیق باشد و تظاهر می کند که این کتاب دقیق تر از حد ممکن است. اما آنچه که واقعا در مورد این کتاب می خواهم این است که بر خلاف بعضی از کلاسیک های مشهور بعد از مدرن، خیلی جدی نیست. لنی به هیچ وجه پرستش نمی شود، اما این واقعا نوعی ناز است و بسیاری از این حوادث کاملا احمقانه هستند. برای گفتن هیچ چیز از مردم. اغلب نویسندگان تحریک شده توسط نادانها بهترین نمونه از این هستند. و من نباید شما را گمراه کنم که واقعا بزرگ و گسترده رمان نیمه تاریخی است. علاقه مند به آلمان در طول جنگ جهانی دوم و بعد از آن؟ این یک مکان عالی برای کشف آن است. نه تنها نازی ها نابینای بسیار کوتاهی را می گیرند، هیچ اتهامی برای افرادی که پیوستن نداشته اند، و همسری برای کسانی که بعدا انکار می کنند و یا عقبنشینی می کنند. این همچنین سرگرم کننده از منطقه ای از آلمان، کلیشه های عدم طنز و بهره وری، و تاریخ نمادهای آن است. چیزی که من واقعا دوست دارم آن است که تقلید کامل از اخلاق دموکرات غرب آلمان / دموکرات غرب. در حالی که این مد در حال انجام این کار است، اکنون می توان تصور کرد که در دهه 70 بسیار قدرتمند بود. هیچکدام از آن برای بله. واقعا مطمئن نیستم که توضیح دهم چرا من این کتاب را خیلی دوست دارم اما واقعا لذت بردم. بله، طولانی است، و هیچ چیز واقعا اتفاق نمی افتد، اما من یک کتاب را دوست دارم که ترکیبی از تجربه های ادبی، طنز و تلاش برای تحلیل روند تاریخی و اجتماعی به یک کشور یا افراد خاص است. و این کتاب همه اینها را دارد.
مشاهده لینک اصلی
این یک کتاب واقعا عالی است. با وجود این رمان است، اگر شما نمی دانستید بهتر است، شما فکر می کنید این یک biography biography بود (که خود نویسنده در سراسر کتاب می نامد) همه چیز را یک biographer به طور معمول انجام می شود ... مصاحبه با مردم ، بررسی حقایق، سفر به اطراف برای دریافت اطلاعات و غیره تا پایان کتاب شما واقعا می دانید شخصیت او در حال نوشتن در مورد (لنین pfeiffer) و همچنین تمام دوستان و خویشاوندان خود را.به طور کامل انجام می شود و به شدت توصیه می شود.
مشاهده لینک اصلی
وقتی که هاینریش بیلی جایزه نوبل را بدست آورد، این رمان به عنوان دستاورد بزرگ او برجسته شد، هرچند نویسندگان به جای یک کتاب شخصی برای کار بدی کار می کردند. این رمان یک نگاه پانورامایی شگفت انگیز به جامعه آلمان در طول و بعد از جنگ جهانی دوم است، که به عنوان یک نوع تحقیق در مورد زندگی چهره اصلی، لنینی پفیفر، از طریق تحقیق و مصاحبه با افراد اطراف او انجام شده است. آنها - همه 62 نفر - در ابتدای کتاب فهرست شده و شناسایی شده اند. دشوار است که Leni را به عنوان کتاب \"پروتئین\" شناسایی کنیم. او در سراسر، حداقل در محیط داخلی، و تمام گفتگوها و تحقیقات او را در هسته خود قرار داده است، هرچند او به سختی آن را آغاز کرده است، که به عنوان یک قاعده عمدی است و مشخص نیست هدف تحقیق چیست. نویسنده قصد دارد یک مطالعه عینی ارائه دهد، اما این کار را نمی کند. واضح است که او به لطف بسیاری از شخصیت ها با لنی خشنود شده است. در 48 ساله، لنی هنوز یک زن جذاب است (\"فقط اگر موهای او متفاوت باشد!\")، بسیار حساس، که در جوانانش \"اغلب دختر آلمانی\" رای دادند. \"شخصیت اصلی بسیار است بیشتر â € œthe نویسنده خود، به عنوان â € œAu.â €. صفحات و صفحات در مورد Leniâ € ™ â € ~ شدن و becomingâ € ™، جالب تر از آن به نظر می رسد - تهیه پس زمینه به درگیری مرکزی، که این است که لنین از یک ساختمان بیرون می آید که به نظر می رسد به درستی آن را دارد، اما به نوعی از خویشاوندان، هویزرها، که نمایندگی جامعه ی دستیابی به اهداف (معروف به دموکرات های مسیحی) است، می آید. به طور کلی، لنینی و حامیانش تلاش می کنند تا از طریق این مقاومت «آلمان جدید» نجات یابند، همانطور که دیگران علیه نازی ها غیر انسانی، حتی اگر منفعل باشند، مقاومت می کنند. برای من، هیزرها نیز به طور کلی خندهدار آلمانیها بودند - ماتریالیسم و مبتنی بر حاکمیت. یک بخش وجود دارد که Au. می رود برای دیدار با هیزر برای بحث در مورد وضعیت لنی در بلند خود را مشرف به راین. او می خواهد پنجره را به دلیل چسبندگی و دود کردن باز کند، اما مجاز نیست زیرا IT به علت سیستم خنک کننده مجاز نیست، هرچند Hoysers اعتراف می کنند که بله، دوست دارند مانند Leni مانند نوع شخصی باشند فقط می توانید پنجره ها را در اراده پرتاب کنید. \"این نقطه Au. دوست داشتنی است که چند واژه تقلیدی را بیان کند، او حتی آماده بود که بی توجهی نسبی از ناراحتی را بر روی ژاکت بپذیرد، با توجه به مشکلات مهم این افراد عذاب آور که حتی مجاز به باز کردن پنجره ها در آنها نبودند ساختمان خودم \"(ص 380) من برخی از بررسی های این کتاب را لاتین می دانم که چگونه این را می گوید، چگونه بالینی. برای من که بخشی از موفقیت کتاب بود. تکنیک های Pyrotechnics و بیشتر â € œactionâ € خواهد بود بیش از حد. فکر کردم رویکرد شگفت انگیز کار کرد. یک ضعف سیاسی این بود که در سه ماهه آخر کتاب به نوعی خسته کننده بود، اگر چه تدیوم به زودی توسط برخی از ورودی های پر جنب و جوش خوب پیش از پایان داستان کاهش می یابد. این اولین بار در دهه های قبل در کالج به عنوان خوانده شده بود، پیش از این من متوجه شدم که آلمان سرنوشت من را در اختیار خواهد داشت. من به یاد می آورم و لذت بردن از آن را، با وجود داشتن علاقه واقعی به جامعه آلمان است. سالها پس از آن هنوز یک رمان بزرگ است و من آن را بسیار با تجربه تر از من در 20 بود. اول، استاد که دوره ادبیات، که من منجر به غم و اندوه، آموزش بیشتر، یک زبان بیش از یک مدرس ادبی و هیچ ایده ای نداشت که معنی \"پست مدرن\" چیست. در هر صورت، موضوع هرگز در کلاس نبود. اسد! ثانیا، در حال حاضر حدود 20 سال در آلمان زندگی می کنند، این کتاب برای من یک نگرش خاص و دیدگاه سیاسی است که در اینجا ریشه عمیق دارد.
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب سیمای زنی در میان جمع
خرید کتاب سیمای زنی در میان جمع
جستجوی کتاب سیمای زنی در میان جمع در گودریدز
۲. خب کتاب تا صفحه ۱۶۰ پیش رفته بود که کنار گذاشته شد و کلا یادم رفت چی به چی بود :))
از دیروز شرو کردم دوباره بخونمش. الان صفحه ۳۳ ام :دی
۳. پنجاه صفحه مونده که کتاب تموم شه. کتابی که میتونم بگم رفت تو لیست ده کتاب برتر من. برخلاف عقاید یک دلقک -که البته اون رو هم خیلی دوس داشتم و دارم- کتاب بیشتر جنبه تاریخی داره و روایتی از جنگ دوم جهانیه. و البته که خط فکری هاینریش بل توی این روایت تاریخی هم کاملا مشهوده. ولی خب کتاب، مجموعهای از عبارات و جملات قابل کوت نیست. بلکه یک جریان سیاله از اتفاقات زندگی یک انسان.
به نظرم نوشتن این کتاب با این مختصات فقط از عهده یک نابغه برمیاد. پروروندن داستانی با اینهمه شخصیت در ذهن و روی کاغذ آوردنش واقعا ذهن خلاق و توانمندی میخاد که هاینریش بل بهخوبی از عهدش بر اومده و با اینهمه شخصیت، یک داستان خوش چفت و بست رو خواهید خوند. اگه هنو نخوندینش حتما بذاریدش تو لیست. و پیشنهاد اکیدم اینه که وقتی این کتاب رو میخونین موازی خوانی نکنین. سر تا تهش رو بخونین و بعد برین سراغ بقیه کتابا.
۴. جمله آخر کتاب رو خیلی خوب میفهمم متاسفانه!
مشاهده لینک اصلی
روایت گزارشگون رمان ابتدا خیلی عجیب و غریب است اما خیلی خیلی زود خشکی خود را از دست میدهد. با این حال نویسنده تقریبا تا ثلث داستان شخصیت خشک خودش را نگه میدارد و تازه از آن پس است که داستان جذاب میشود.
حکایت، حکایت زنی است... اما نه به آن شکلی که دیدهایم. یکی از اشکالات مهم روایتگری، دید مردانهی نویسندگان مرد به شخصیتهای زن بوده است. اما در این کتاب هاینریش بل بزرگ، کاری دیگر میکند. ابتدا یک «نویسنده» خلق میکند. و بعد این نویسنده هست که «گزارش میکند». با خشکی و سماجت یک روزنامهنگار کارش را آغاز میکند و کمکم که در ماجرای «لنی» پیش میرود خودش هم کاملا شیفته و مفتون این شخصیت میشود و هر جا بتواند از لنی در مقابل دشمنانش دفاع میکند و با اینکه مشخص است که از ثروت چندانی برخوردار نیست، از هیچگونه خرجی برای کمک به لنی یا کمک به فهمیدن ماجرای لنی فروگذاری نمیکند.
داستان رفتهرفته حالتی وسیع و گسترده میگیرد. از همان آغاز «نویسنده» افراد زیادی را معرفی میکند که شاید به خاطر نگهداشتن اسم هر یک کاری سخت باشد. در ابتدا اما، همهی ماجراها مربوط به لنی است و لنی مرکزیت و محوریت دارد. کمکم این شیوه تغییر میکند و نویسنده تا عمق زندگی هر کسی که نامش را میشنود پیش میرود و پیرامون لنی شخصیتهای فراوانی شکل میگیرند که هرکدام داستانی جالب و تأثیرگذار دارند. در انتها زندگی خصوصی نویسنده نیز مورد توجه قرار میگیرد و با اینکه تا پایان کتاب نام این «نویسنده»، هدفش از این گزارش و تاریخچهی زندگیش مشخص نمیشود، از روابط و ماجراهایی که در خلال داستان برایش پیش میآید آشنا میشویم.
کتاب «سیمای زنی در میان جمع» اثری متفاوت است و میتوان آن را یک درام منحصربهفرد آلمانی دانست... ماجراهایی که بر سر شخصیتها رفته در اکثر موارد غمانگیز و ناراحتکنندهاند اما روایت «نویسنده» که خود مخلوق هاینریش بل است، چنان با جذابیت و در اکثر موارد به شکلی خندهدار تعریف میشود و جزئیاتی حیرتانگیز و باز هم خندهدار ارائه میشود که در نهایت میبینید بیشتر از آنکه ناراحت شده باشید، خندیدهاید.
اما آیا همه از این کتاب لذت میبرند؟ فکر نمیکنم. «سیمای زنی در میان جمع» به مذاق کسانی خوش میآید که هم حاضرند نزدیک به صد صفحه را بخوانند و صبر کنند داستان جا بیفتد برای خودش، و هم اینکه فقط به دنبال خواندن متنهای آشنا و همیشگی نیستند و خواندن متنهایی را که شاید سختتر اما قطعا جذابتر هستند در عادتهای مطالعاتیشان است.
بیراه نیست که بسیاری از منتقدین این اثر را بزرگترین اثر هاینریش بل و بسیار بهتر از سایر آثارش میدانند، هرچند که من شخصا هر چه از این نویسنده خواندهام برای جذاب بوده است.
------------------------------
داستان خواندهشدن این کتاب: هاینریش بل همیشه برای من اسرارآمیز و شگفتانگیز بوده است. یادم است از زمان خواندن عقاید یک دلقک عاشقش شدم. و بعد چند کتاب دیگر مانند نان سالهای جوانی، سیمای زنان در چشمهانداز رودخانه و... اما این کتاب همیشه برایم جذابیت دیگری داشت. جذابیتی که هم باعث شد دیگر دست و دلم به خواندن سایر آثار بل نرود و هم اینکه از ترس تمامشدن این کتاب، به سراغ خواندنش نروم. چندین بار از کتابخانههای مختلفی که عضو بودم گرفتم ولی فقط برای اینکه جلوی رویم باشد. بعد برای بیش از یک سال از دوستی قرض گرفتم و همین جور نگهش داشتم و نخواندمش. تا اینکه وقتی قرار شد کتاب را پس بدهم شروع کردم به خواندنش. شاید سی صفحه بیشتر نخواندم، اما کاملا مجذوبش شدم و باز حیفم آمد که چنین کتاب شگفتانگیزی را بخوانم و تمام کنم و باز مقاومت کردم در برابر وسوسهی خواندنش... تا اینکه دیگر نتوانستم و از نرمافزار فیدیبو خریدمش و خواندمش و امروز تمام شد... چه خوب بود و چه حیف که کتابها تمام میشوند.
مشاهده لینک اصلی
در مرکز این رمان یک بانوی آلمانی 48 ساله، لنی گریتین-پفیفر (Leni Gruyten-Pfeiffer) است. راوی نویسنده است، اما او به شخص سوم خود اشاره می کند. بسیاری از کاراکترهای دیگر وجود دارد، با این حال، قبل از اینکه داستان شروع شود، نویسنده دارای یک لیست 2 1/2 صفحه ای «لیست شخصیت ها» است که هر بار خواننده هر بار آن را به عنوان راهنمای راهنمایی می کند. هدف ظاهری نویسندگان این است که می دانید چه لنی است او از مصاحبه های بی شماری که بر روی تمام این شخصیت های دیگر (و حتی دیگر شخصیت های جزئی که در فهرست اولیه نیستند) روایت می کند، که گاهی اوقات برداشت های متضاد نه تنها در مورد لنی، بلکه در مورد خانواده اش، همکاران، شوهر، در قوانین، دوستداران و دوستان. گاهی اوقات، یک حادثه کنجکاوی که توسط یک شخصیت گفته می شود، به نوعی با روایت شخصیت دیگر توضیح داده می شود. لحن روایت نویسندگان غم انگیز و علمی است. این زمان جنگ آلمان است (جنگ جهانی دوم). اما خواننده از خستگی کامل ناشی می شود زیرا شوخ طبعی نفوذی که از اولین تا آخرین صفحه این رمان نفوذ می کند. با این حال، این چیزی است که من را در اینجا می بیند، نه تنها آن شخصیت های زیادی است، بلکه تمایل نویسندگان به چیزهای مختصر هم دارد. با اشاره به خود، نویسنده به سادگی @ Au @ کاراکتر به نام Klementina به طور ناگهانی تبدیل شده اند @ K. @ Tears @ T. @، گریه @ W @ @، درد و رنج است @ S @، خنده / خنده @ L. @، و beatitude (یا سعادت) یک عادت @ B است. بنابراین شما باید به سگ گوش صفحه 106 و بازگشت به آن هر زمان که شما یک جمله مانند: @ لنی ... از P کم رنگ است و S.، کاملا توسط W. و T تضعیف شده است، حتی بدون پیشنهاد اولیه از L. @ آن حتی روشن نیست که چرا Au. بسیار با لنی علاقه مند است. در صفحه 259 او گفت که او @ @ محقق است. اما چرا او در مورد Leni تحقیق می کند؟ در صفحه 365 او می گوید تمایل خود را برای انجام تحقیق در مورد زندگی لنیز @ که نه از زمین و نه مقام آسمانی، آن را EXISTENTIAL ... @ Heinrich، چه F. شما به این معنی است که؟
مشاهده لینک اصلی
Böll دوست دارد به بازی با زبان بوروکراتیک و سبک های دیگر انتقال اطلاعات که متفاوت از ادبیات معمول است. در این مثال، راوی او واضح است که او داستان را نمی گوید، بلکه بازسازی مجموعه ای از حوادث (در واقع یک زندگی کامل با یک شخصیت بزرگ از شخصیت های فرعی)، مثل اینکه جایی میان روزنامه نگار و مورخ است. او به شدت با منابع اولیه، مصاحبه ها و نامه ها کار می کند و به ندرت نظرش را از بین می برد و یا حداقل اغلب ادعا می کند که او این کار را انجام نمی دهد. لنی، شخصیت اصلی، در حدود 1920 متولد شد و در دوران نازی ها در عرصه محدودی زندگی می کند و برای کسب و کارهایی کار می کند که مراسم تشییع جنازه را انجام می دهند. یکی از کارگران یک زندانی جنگی روسی است - هرچند او به کارگاه آورده شده و روزانه توسط نگهبانانش همراهی می کند؛ با این حال آنها موفق به انجام امور و فرزندانی می شوند که باعث می شود او هم یک زن افتاده و خائن سیاسی در چشمان بسیاری از مردم، یک قضاوت که در @ present @ کتابی که در حدود 1970 است، ادامه می یابد. تخریب بیلیس با جامعه آلمان، همانطور که اغلب موارد، کاملا واضح است.
مشاهده لینک اصلی
من واقعا این کتاب را دوست داشتم. این واقعا پست مدرن است. پر شده با نویسنده با ارائه منابع برای تمام مطالب خود را در شخصیت اصلی لنی، تقریبا به نظر می رسد که او از خواننده به شک به نویسنده است. او حتی @ (au.) @ می نویسد که او می خواهد نظرات و افکار خود را به ارمغان بیاورد. و سپس با آوردن یک شخصیت به عنوان شخصیت شاهد لنی (نگاه کنید به عنوان کتاب)، بسیاری از آنها البته خودشان را مخالف و شک و تردید بر دیگران، او را گسترش دانش دانش به گروه بسیار بزرگتر، چیزی که من نیز به عنوان po-mo فکر می کنم. و در نهایت این کتاب واقعا یک رمان نیست، نویسنده (شخصیت، نه واقعا Böll از آنجایی که او بخشی از آن را در پایان در پایان نیز)، و نه ادعا وضعیت به عنوان یک روزنامه نگار، اغلب به ما بگویید که هزینه های خود و مالیات اعتبارات باید در طول تحقیق باشد و تظاهر می کند که این کتاب دقیق تر از حد ممکن است. اما آنچه که واقعا در مورد این کتاب می خواهم این است که بر خلاف بعضی از کلاسیک های مشهور بعد از مدرن، خیلی جدی نیست. لنی به هیچ وجه پرستش نمی شود، اما این واقعا نوعی ناز است و بسیاری از این حوادث کاملا احمقانه هستند. برای گفتن هیچ چیز از مردم. اغلب نویسندگان تحریک شده توسط نادانها بهترین نمونه از این هستند. و من نباید شما را گمراه کنم که واقعا بزرگ و گسترده رمان نیمه تاریخی است. علاقه مند به آلمان در طول جنگ جهانی دوم و بعد از آن؟ این یک مکان عالی برای کشف آن است. نه تنها نازی ها نابینای بسیار کوتاهی را می گیرند، هیچ اتهامی برای افرادی که پیوستن نداشته اند، و همسری برای کسانی که بعدا انکار می کنند و یا عقبنشینی می کنند. این همچنین سرگرم کننده از منطقه ای از آلمان، کلیشه های عدم طنز و بهره وری، و تاریخ نمادهای آن است. چیزی که من واقعا دوست دارم آن است که تقلید کامل از اخلاق دموکرات غرب آلمان / دموکرات غرب. در حالی که این مد در حال انجام این کار است، اکنون می توان تصور کرد که در دهه 70 بسیار قدرتمند بود. هیچکدام از آن برای بله. واقعا مطمئن نیستم که توضیح دهم چرا من این کتاب را خیلی دوست دارم اما واقعا لذت بردم. بله، طولانی است، و هیچ چیز واقعا اتفاق نمی افتد، اما من یک کتاب را دوست دارم که ترکیبی از تجربه های ادبی، طنز و تلاش برای تحلیل روند تاریخی و اجتماعی به یک کشور یا افراد خاص است. و این کتاب همه اینها را دارد.
مشاهده لینک اصلی
این یک کتاب واقعا عالی است. با وجود این رمان است، اگر شما نمی دانستید بهتر است، شما فکر می کنید این یک biography biography بود (که خود نویسنده در سراسر کتاب می نامد) همه چیز را یک biographer به طور معمول انجام می شود ... مصاحبه با مردم ، بررسی حقایق، سفر به اطراف برای دریافت اطلاعات و غیره تا پایان کتاب شما واقعا می دانید شخصیت او در حال نوشتن در مورد (لنین pfeiffer) و همچنین تمام دوستان و خویشاوندان خود را.به طور کامل انجام می شود و به شدت توصیه می شود.
مشاهده لینک اصلی
وقتی که هاینریش بیلی جایزه نوبل را بدست آورد، این رمان به عنوان دستاورد بزرگ او برجسته شد، هرچند نویسندگان به جای یک کتاب شخصی برای کار بدی کار می کردند. این رمان یک نگاه پانورامایی شگفت انگیز به جامعه آلمان در طول و بعد از جنگ جهانی دوم است، که به عنوان یک نوع تحقیق در مورد زندگی چهره اصلی، لنینی پفیفر، از طریق تحقیق و مصاحبه با افراد اطراف او انجام شده است. آنها - همه 62 نفر - در ابتدای کتاب فهرست شده و شناسایی شده اند. دشوار است که Leni را به عنوان کتاب \"پروتئین\" شناسایی کنیم. او در سراسر، حداقل در محیط داخلی، و تمام گفتگوها و تحقیقات او را در هسته خود قرار داده است، هرچند او به سختی آن را آغاز کرده است، که به عنوان یک قاعده عمدی است و مشخص نیست هدف تحقیق چیست. نویسنده قصد دارد یک مطالعه عینی ارائه دهد، اما این کار را نمی کند. واضح است که او به لطف بسیاری از شخصیت ها با لنی خشنود شده است. در 48 ساله، لنی هنوز یک زن جذاب است (\"فقط اگر موهای او متفاوت باشد!\")، بسیار حساس، که در جوانانش \"اغلب دختر آلمانی\" رای دادند. \"شخصیت اصلی بسیار است بیشتر â € œthe نویسنده خود، به عنوان â € œAu.â €. صفحات و صفحات در مورد Leniâ € ™ â € ~ شدن و becomingâ € ™، جالب تر از آن به نظر می رسد - تهیه پس زمینه به درگیری مرکزی، که این است که لنین از یک ساختمان بیرون می آید که به نظر می رسد به درستی آن را دارد، اما به نوعی از خویشاوندان، هویزرها، که نمایندگی جامعه ی دستیابی به اهداف (معروف به دموکرات های مسیحی) است، می آید. به طور کلی، لنینی و حامیانش تلاش می کنند تا از طریق این مقاومت «آلمان جدید» نجات یابند، همانطور که دیگران علیه نازی ها غیر انسانی، حتی اگر منفعل باشند، مقاومت می کنند. برای من، هیزرها نیز به طور کلی خندهدار آلمانیها بودند - ماتریالیسم و مبتنی بر حاکمیت. یک بخش وجود دارد که Au. می رود برای دیدار با هیزر برای بحث در مورد وضعیت لنی در بلند خود را مشرف به راین. او می خواهد پنجره را به دلیل چسبندگی و دود کردن باز کند، اما مجاز نیست زیرا IT به علت سیستم خنک کننده مجاز نیست، هرچند Hoysers اعتراف می کنند که بله، دوست دارند مانند Leni مانند نوع شخصی باشند فقط می توانید پنجره ها را در اراده پرتاب کنید. \"این نقطه Au. دوست داشتنی است که چند واژه تقلیدی را بیان کند، او حتی آماده بود که بی توجهی نسبی از ناراحتی را بر روی ژاکت بپذیرد، با توجه به مشکلات مهم این افراد عذاب آور که حتی مجاز به باز کردن پنجره ها در آنها نبودند ساختمان خودم \"(ص 380) من برخی از بررسی های این کتاب را لاتین می دانم که چگونه این را می گوید، چگونه بالینی. برای من که بخشی از موفقیت کتاب بود. تکنیک های Pyrotechnics و بیشتر â € œactionâ € خواهد بود بیش از حد. فکر کردم رویکرد شگفت انگیز کار کرد. یک ضعف سیاسی این بود که در سه ماهه آخر کتاب به نوعی خسته کننده بود، اگر چه تدیوم به زودی توسط برخی از ورودی های پر جنب و جوش خوب پیش از پایان داستان کاهش می یابد. این اولین بار در دهه های قبل در کالج به عنوان خوانده شده بود، پیش از این من متوجه شدم که آلمان سرنوشت من را در اختیار خواهد داشت. من به یاد می آورم و لذت بردن از آن را، با وجود داشتن علاقه واقعی به جامعه آلمان است. سالها پس از آن هنوز یک رمان بزرگ است و من آن را بسیار با تجربه تر از من در 20 بود. اول، استاد که دوره ادبیات، که من منجر به غم و اندوه، آموزش بیشتر، یک زبان بیش از یک مدرس ادبی و هیچ ایده ای نداشت که معنی \"پست مدرن\" چیست. در هر صورت، موضوع هرگز در کلاس نبود. اسد! ثانیا، در حال حاضر حدود 20 سال در آلمان زندگی می کنند، این کتاب برای من یک نگرش خاص و دیدگاه سیاسی است که در اینجا ریشه عمیق دارد.
مشاهده لینک اصلی