کتاب میوه های زمین

اثر کنوت هامسون از انتشارات گل آذین - مترجم: قاسم صنعوی-معروف ترین رمان ها

رشد خاک، رمان حماسی که نویسندهش جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد، حماسه بزرگ هامسون این سرزمین است. این رهن به توسعه سایت در Sellanraa از مالداری اولیه به مزرعه کاملا کار می پردازد. هنگامی که اولین بار در سال 1917 منتشر شد، رشد خاک به سرعت به عنوان شاهکار شناخته شد. نود سال بعد، این یک تجربه ادبی حمل و نقل باقی می ماند. کنت هامسون در داستان ایساک، که روستای خود را ترک می کند تا یک خانه را پاک کند و خانواده را در میان جاهای نابالغ از کشور عقب نروژی بسازد، پیوند عنصری بین انسان ها و زمین را فرا می گیرد. رمان هامسون، تازه توسط محقق تحسین شده Hamsun Sverre Lyngstad ترجمه شده است، کار از آرامش قبل از طبیعت، زیبایی صوری و قدرت کتاب مقدس - و دستاورد تاج و تخت یکی از بزرگترین نویسندگان قرن بیستم است.


خرید کتاب میوه های زمین
جستجوی کتاب میوه های زمین در گودریدز

معرفی کتاب میوه های زمین از نگاه کاربران
@ ... â € \"متولد شد و در حال حاضر درگذشت ... @ میوه زمین به داستان مردی که در جنگل نروژی، که در آن هیچ چیز وجود ندارد، ایجاد می کند، در طول سال ها و braça یک محل برای زندگی و ایجاد یک خانواده بود. قسمت اول رمان بسیار هیجان انگیز بود، اما از قسمت خاصی که به نظر ناسازگار بود، قلبم را از دست دادم و بقیه را تنها با سرم خواندم قدردانی از نوشتن و توسعه طرح. و خوب بود ... فقط یک شخصیت - گایسلر - آن را دوست داشت؛ تنها چیزی که من واقعی را پیدا می کنم، زیرا شگفت انگیز و جذاب و رفتار غیر خطی است. دیگران همواره در طول سال ها و در میان یکدیگر همدیگر را پیدا می کنند. \"انسان و طبیعت یکدیگر را بمباران نمی کنند، در توافق، رقابت، و یا پس از هر چیزی اجرا می کنند؛ آنها همه چیز را دارند، زیرا آنها زندگی می کنند، همه چیز را با آنها زندگی می کنند، همه چیز به آنها اعتقاد دارد، آنها متولد می شوند و نور را می دهند، و آنها برای زمین ضروری هستند. آنها زندگی را حفظ می کنند. آنها از نسلی به نسل دیگر ادامه می یابند و به سادگی تولید می شوند؛ وقتی آنها می میرند، بچه ها محل شما را می گیرند این معنای زندگی ابدی است @ من اعتقاد ندارم که این راه شادی یا زندگی ایده آل است. و نوت هامسون نیز اعتقاد نداشت که او اعتقاد داشت، ترجیح می داد تا هنر را بجای کاشت زمین بسازد؛ به لذت بردن از خوانندگان خود، که به راحتی با تکیه بر احساس \"کامل\" نیست.

مشاهده لینک اصلی
تلاش برای کشف و به نوبه خود، با ابزارهای فنی ارائه شده توسط رمان مدرن، داستان اولیه که بر اساس تمام داستان های جزئی ما است. کلمات کلیدی از مقدمه در اینجا قابل توصیف هستند - این کتاب چیزی است که باید در موضوع اصلی خود، تکنیک ادبی و جهت گیری معرفتی به طور یکسان باthe most fundamental story in the world @: آن را بررسی می کند که چه چیزی است و چگونه ما ممکن است بیا به آن بگو در این گفتوگو، یک اقدام مشترک از یادآوری، بلکه کشف، جلوگیری از محدودیت های پیش بینی شده از نمایندگی به منظور کشف و بیان جدیدا از آنچه که واقعا معانی ضروری و حوادث موجود ما واقعا، دفن شده است هر چند آنها ممکن است زیر رسوب عادت و فراموشی، واقعا وجود دارد. رمان هامسون به این وسیله تبدیل می شود که به وسیله آن ما می توانیم در انعکاس، کل چرخ موجودات انسانی را بازتولید کنیم، بنابراین پایه را با ابتدای زندگی لمس می کنیم، اما مسیر مسیر عجیب و غریبی که برای رسیدن به اینجا به دست می آید، بعد از مدرنیته ما البته همسن در میان تحقیقات خود مدرن نیست. Woolfs Waves را در نظر بگیرید: â € œ من هزاران داستان را تشکیل داده ام؛ من نوت بوک های بی شماری را با عباراتی که برای پیدا کردن داستان واقعی، یکی از داستان هایی که همه این عبارات مراجعه می کنم، پر کرده ام. اما من هنوز این داستان را پیدا نکرده ام. و من شروع می کنم بپرسم آیا داستان وجود دارد؟ توسط بسیاری از خطوط همگرا، ما مدرن ها می خواهیم به نقطه ی پایینی دست یابیم: برخی از دیدگاه های مرکزی که ما می توانیم آنها را بررسی و مرتبط کنیم، به یک وب منسجم، داستان های ارثی و خودخواهانه. برای هامسون، زمین از تمام معانی ممکن انسان، البته، هیچ کدام از دیگر ما نیست نسبت به رابطه ما با جهان طبیعی است. قبل از تلاش برای مذاکره با روابط ما با مردم، با جامعه و یا با سیستم های ارثی از ارزش ها و ایده ها - قبل از خود سوال مذهبی - وجود دارد، به طور انحصاری، در تنهایی و سکوت، یک رابطه شخصی با طبیعت، که پس زمینه چند ساله منبع تمام معانی ممکن است. داستان هامسون دربارۀ پیشروی زندگی یک خانواده از سرزمین بی رحم با تلاش های خود برای پرورش نواحی نواحی نروژی، زمینه خاصی برای بررسی این موضوع بی نظیر و جهانی است. از لحاظ محدوده بزرگتر حرکت ایده ها، می توانیم پیش از این در دیدگاه رومی روابط هامسون (Heidegger Dasein)، و همچنین (به طرز جادویی، با توجه به سیاست های هامسون)، بوبرز ظهور متقابل من و شما در رابطه را ببینید. تمایل مترقی در اندیشه مدرن در جهت کاوش دانش زنده وجود دارد، در مقابل دانش تئوریک، انتزاعی و تکنیک رومی هامسون به خوبی برای نشان دادن یک زاویه از این معرفت معرفتی بزرگتر به وجود می آید. این رابطه نامنظم قلب و عروق - ریشه همه دانش و حقیقت - در رمان Hamsuns، به عنوان طناب روانی ناخن هر شخصیت، نفس زندگی و دید خود را منتشر می شود. همه آنها که می بینند و توسط آن تعیین می شود. پشت Isak و Ingers I همیشه سایه کوه ها وجود دارد. با این حال، برای هر یک، این سایه متفاوت است. تفاوت بحرانی بین یک شخصیت و دیگری - که آیا این تفاوت در خلق و خوی، ارزش ها، ایده ها، اولویت ها و غیره است - همیشه می تواند به این تفاوت در مبانی وجودی، به نحوی که هر شخصیت در ارتباط با چهره نامناسب چشم انداز. جایی که ایزاک به طور قاطع ریشه دارد - در این سرزمین خودش تقریبا می گوید - خودش را شکل می دهد (حضور قابل توجه او در منظره همواره به طرز شگفت انگیزی با شگفتی نیمه افسانه ای ترسیم شده است)، Inger توسط عکسی از فاصله، این جهان گسترده در خارج از دره خود، که او طول می کشد تا ببینید. چیزی است که دلهره آور به آن چسبیده است که او هرگز نجیب می کند هرچیزی که براق ناپذیر است - قطعاتی از آن ناشناخته و دلسوز برای جهان - ممکن است فرصتی برای شستن به انزوا داشته باشد. Isak یک بزرگ بزرگ از یک مرد است، جایی که Inger یک پرواز، یک پرواز سرکوب شده است. متأسفانه، همانطور که دیگران در اینجا نیز اشاره کرده اند، چشم انداز منحصر به فرد Ingers، ارتباط شخصی اش با شما و یا زمینه های طبیعی، تحت تاثیر قرار گرفته است، احتمالا به دلیل Hamsuns خود همدردی بیشتری نسبت به جهان بینی Isaks. انگر به تلاش خود ادامه می دهد تا خود را به جهان ایزاک سوق دهد. من فکر می کنم این تمام سوال از دیدگاه زنانه توسعه یافته و نگارش زنانه، به هیچ وجه تعهدی ایدئولوژیک در برابر اصول فمینیستی عدالت انگیز نیست. در عوض، داستان رابطه اساسی زندگی ما باقی مانده است که به طور کامل ناقص است، گفته می شود، همانطور که از سایه چشم انداز یک کاراکتر تک در جهان است، Isak، که به عنوان یک آرکه تایپ در نظر گرفته می شود و به نظر وی از همه دیگران (از جمله پسرش، السئوس، که مادران خود را به آرزوهای مبهم برای فاصله می پردازد و به عنوان چیزی از یک FOP نوشته می شود) باید تحت سلطه باشد. نه داستان داستان اسحاق است ...

مشاهده لینک اصلی
این چیزی است که من خواسته ام این کتاب را بخوانم: از زندگی خواندن من توسط پات کاندرو (صفحات 163-164): «در این روز، نورمن یک کتاب را از قفسه اش برداشت. هر بار که او یک کتاب را به من معرفی کرد، احساس تشریفاتی داشت، همانطور که شمشیرش را روی شانه من گذاشت و من را به یک برادر باستان تبدیل کرد. کتاب نوت هامسون، نویسندۀ نروژی، رشد خاك بود. نسخهیی که به من داد، یک بار به Norma M. Saylor متعلق بود، که در پالمیرا، نیوجرسی زندگی میکرد. کتابی ضروری بود. نورمن برگ در آن صدای کاتاکتیو گرسنه گفت: لازم است. â € ~Itâ € ™ مهم ترین کتاب Iâ € ™V همیشه خواندن. من مزرعه Sellanraa خود را به افتخار ایزاک نامید که خانه اش را ساخت و خانواده را از هیچ چیز نگذاشت. من آن را خوانده ام. »شما فقط این را مطالعه نکنید کتاب \"، نورمن گفت. â € ~ شما باید وارد شوید. آن را زنده کنید. این شامل حقیقت بزرگ است. \"-\" چه کسی است؟ \"-\" همه چیز از فضیلت چشمه از خاک است. تمدن همیشه همراه آن است تا آن را خراب کند. اما شما همیشه می توانید حقیقت را از زمین پیدا کنید. «این به نظر می رسد که خسته کننده ترین کتابی است که تا به حال نوشته شده است.« آن را بخوانید. سپس تصمیم بگیرید. €. €

مشاهده لینک اصلی
من از کشاورزان از همان ابتدای تولد، به نسل دیگر می گویم. سیب زمینی و دانه در یک طرف و برنج از سوی دیگر. من در این مکان نیز بزرگ شدم و اعتماد به نفس سختی که این افراد ارزش دارند دیده می شود. به همین علت، علیرغم پوشش نازکی از فرهنگ بومی من، احساس برخی از جنبه های این موقعیت روستایی را احساس می کنم. زندگی مدرن بر آنها متوسل می شود. بعدا نویسنده یک فاشیست ارتجاعی بود - بسیار انتقادی از این شیوه زندگی مدرن. به عنوان یک قاعده کلی، مردم با فاشیست ها همدردی ندارند - اما می توان سعی کرد که درک کنند که چرا احساس می کنند که چه کار می کنند. به هر حال، به جای این فرهنگ دیگر، آنها تهدید می شوند. آنها احساس می کنند که آن را کنار می گذارند. هرگز - این یک کتاب خوب است، شاید یکی از بهترین هاشون ها باشد. توصیه می شود برای کسانی که می خواهند یک نگاه خوب به زندگی کشاورزان.

مشاهده لینک اصلی
همانطور که یک خواننده ممکن است بخواهد قبل از یک کتاب با یک ذهن باز، پیش از هر چیز، حداقل سه موانع برای خواندن بی قید و شرط وجود دارد. ابتدا و به وضوح شرایط خوانندگان، تاریخ، اعتقادات او، کمبود زمان و حالت ذهنی خود را در هر نقطه از تجربه خواندن به دست می آورند. دو نفر دیگر اختیاری هستند و بسته به کتاب بسته می شوند: پوشش (با تمام مطالب آن، از عنوان دلپذیر یا ضعیف، نویسنده مشهور یا مبهم، خلاصه ای که ممکن است در مورد فلپ کتاب و زیبایی شناسی آن) و سایر کتاب های خواننده خوانده است Vonnegut یک بار نوشت که تنها 7 روایت کلی وجود دارد که با تغییرات تنظیمات، شخصیت ها و جزئیات، تمام ادبیات را تشکیل می دهد. هر یک از کتابهای مربوط به یک موضوع خاص (به ویژه فهرست نهایی داستان های عامیانه های تاریخی، فانتزی و علمی که اغلب به نظر می رسد مانند فتوکپی ناپایدار یکدیگر هستند) تجربه گذشته خواندن را تکرار می کنند و اغلب برای مقایسه با کار دیگری احتیاج دارند. @ Growth of خاك @ به سبب این موضوع بسیار دشوار است كه با ذهن روشن و آرزوی كامل برای پیام آن ایجاد شود. دلیل آن، البته، بخشی از پوشش - یعنی نویسنده، برنده جایزه نوبل Knut Hamsun است. هامسون به خاطر پشتیبانی شگفتآور نازیها و تهاجم آنها به بومیان نروژ به خوبی شناخته شده است - چیزی که در آن زمان هیچ چیز غیرممکن نیست. شاید حتی بیشتر از آن است که حمایت او از نازیسم حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم، زمانی که هامسون سالخورده برای هیتلر آواز تلاش های عظیم خود را برای تجدید @ social @ society نوشت. این مسخره ای قدیمی است که نمی توان از آن اجتناب کرد: کتاب هایی که ارزش دارند به نویسنده آن بستگی دارد، یا تنها به عنوان یک شاهکار تنها می باشد؟ من همیشه اعتقاد دارم که یک اثر هنری فقط این است، یک داستان مستقل که نباید با نویسنده آن ارتباط داشته باشد و بعد از اتمام آن، خود را غیر قابل تغییر می کند. تسلط هامسون از داستان قصه در سراسر کتاب آشکار است و داستان خام و تاریک نخستین مهاجر در ناحیه غیرمذهبی شمال دور و پس از آن ایجاد یک استقرار رو به رشد، چیزی جز فریب دادن نیست. آیا هامسون همدردی نازی ها را از اخلاقیات طوفان منحرف می کند؟ اسحاق بنجر، برنده جایزه نوبل میراث یهودی، طرفدار قوی پسا جنگ سنت ادبی ییدش، به رغم نظرات نویسندگان ضد یهودی، از کارهای هامسون به عنوان پیشگامانه ستایش کرد و از او دفاع کرد. من باید با خواننده موافق باشم: کار هامسون در دیدگاه های نفرت انگیز خود جاسازی نشده است. اما حقیقت این است که خواندن داستان بدون خواندن ناخودآگاه برای بیان عجیب و غریب، ایده آلیسم پنهان، دشوار است. این حواس پرتی است و شاید ساده باشد ارتباطات را ببیند: محافظه کاری، عشق زندگی ساده ای روستایی، نومیدی برای متخصص و یا هر فردی که کار غیر فیزیکی انجام می دهد. این باعث می شود که برای فهم بعضی جملات پیچیده تر به عنوان یک نویسنده ای که گذشته را اعلام می کند، آرمان های از دست رفته بدون اینکه مایل باشند خودشان را به آنها انتقال دهند، یعنی بخش هایی که جیسلر، که به خاطر تدریس هایی که از سوی یهودی و یانکی انجام می شود، به هیچ چیز ارزشمند نیست. نقطه ی این بررسی این است که می توان و باید از این نوع تجزیه و تحلیل جلوگیری کرد. به استثنای نقل قول فوق، چنین تحلیلی ازGrowth از خاک @ تنها اثبات خواهد شد تمرین در تعصب تایید. در حقیقت،Growth از خاک @ در ابتدا یک داستان از یک مرد به تنهایی در وحشی و یک همزیستی بین دو است که از سخت کار می کند - تنها به پس از آن تبدیل به یک داستان در مورد یک مرد و خانواده اش دیگر تنها در وحشی، اما مبارزه علیه جامعه و تعصبات خود را برای حفظ هر نوع زندگی آنها باید منجر به زنده ماندن. دیدگاه های آن، فراتر از یک تماس برای هماهنگی باستانی بین انسان و طبیعت، ارزش های روستایی، به طرز شگفت انگیزی در برخی از موضوعات که هنوز در اوائل قرن بیستم خالی از سکنه بودند، تعجب آور بود: نوزادان (یا شاید امروز بیشتر مربوط به سقط جنین)؛ حق رای همگانی؛ حقوق زنان و برچسب زشت و نجیب زاد و ولد است. بنابراین من از این کتاب خوشم می آید: آن را به من به یاد Laxness @ Independent People @، چشم انداز به همان اندازه تاریک زندگی روستایی با یک پیام از کار سخت و امید. این به زیبایی نوشته شده است و هیچ پیغام ایدئولوژیکی مطرح نشده است، هرچند که این امر می تواند به خوبی انجام شود.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب میوه های زمین


 کتاب زرافه ی سفید
 کتاب آواز دلفین
 کتاب افسانه ی فیل ها
 کتاب آخرین پلنگ
 کتاب عملیات کرگدن
 کتاب علیاحضرت ملکه