کتاب دم را دریاب

اثر سال بلو از انتشارات نشر چشمه - مترجم: بابک تبرایی-معروف ترین رمان ها

این كتاب یک روز اززندگی مردی را روایت می‌كند كه ازنظر روان‌شناختی بسیار آشفته است. این آشفتگی ناشی از میانسالی و آغاز دوره‌ی كهنسالی‌ست كه بسیار بر ذهن و روحش اثر گذاشته است. داستان با فلاش بك‌هایی كه این مرد در ذهن خود دارد به پیش می‌رود و چالش‌هایی را كه او در زندگی خود تحمل كرده به تصویر می‌كشد. در این كتاب، زمان خطی و مستقیم دنبال می‌شود و سیر حوادث نیز توالی منطقی خود را دارند.


خرید کتاب دم را دریاب
جستجوی کتاب دم را دریاب در گودریدز

معرفی کتاب دم را دریاب از نگاه کاربران
پایین، ساول برگرداندن روز (1956) یک رمان کوتاه، نماینده کار بلوز ها @ روزه گرفتن، اعتماد به فردا نیست @ چیزی است که هوراس در پایان اولین کتاب اول خود از چند هزار سال پیش نوشت. و از آنجایی که جوانان از زمان پرنده زمان در جناح - به شلاق زدن در یک زن و شوهر بیشتر همجنسگرا، از جوانان دعوت شده است تا یونجه را در حالی که خورشید می درخشد، تحریک کند. اما آنچه که Saul Bellow در ذهن دارد این است که به طور کامل از زمان غم انگیز شخصیت غم انگیز خود، تامی ویلهلم آدلر تا به حال هرگز به دست آوردن روز، به بسیاری از بی عاطفه پدر خود را بی اعتبار است. این در حال حاضر داستان شکست (یکی از تم های انعکاسی Bellows) و شرم و خودخواهی که شکست می تواند به ارمغان بیاورد؛ و در عین حال یک حس یا حداقل اشاره ای - و نه به معنای رستگاری البته - بلکه پذیرش و فهمیدن در پایان این رمان کوتاه وجودی توسط برنده جایزه نوبل است. راهی که Bellows غرق می شود، انسان وجودی را تجربه می کند مراسم تشییع جنازه به عنوان این رمان به پایان می رسد راه ما همه باید یک مراسم تشییع جنازه، یعنی، با دانش خاصی که مردی که در تابوت مرده است یا ما خواهد بود. و ما باید اشک های گریه گریه و باید shudder ما و ما باید به عنوان قبل از خدا با درک کامل که قبل از ما نیز خواهد آمد و زودتر از ما فکر می کنم - که چه بزرگ، بلوز مو، یهودی خوش تیپ @ Wilkie @ آدلر می کند. و در این تحقق می دانیم که او حق را دیده است و ما همراه او هستیم. حقیقت وجودی course.The ساختار رمان، مانند جیمز Joyces Ulysses، آغاز می شود و در همان روز به پایان می رسد. از طریق فلسفه ای از آدلرز، آزار و اذیت شدن، شکست و ناامیدی زندگی او فراخوانده می شود. هنگامی که او فقط یک مرد جوان بود، او به طرز وحشیانه ای به نظر او نگاه کرد و اطمینان از اینکه یک ستاره هالیوودی تبدیل به یک ستاره هالیوودی شده بود، اطمینان دارد. و بنابراین او کالج را ترک کرد و به جای آن به بلوار رویاهای شکسته رفت و آن را به سمت سانتا مونیکا اجرا کرد. بنابراین شکست و انحلال زندگی او آغاز شد. همانطور که Bellow می گوید، ویلهلم تضعیف شده و به چیزی شبیه یک حیاط آبریز افتاده است. او نمی تواند نفس خود را بگیرد او غرق است او به پدرش می رسد، که از او دور می شود. او به دکتر تامکین، غریبه اسرار آمیز، روباه هوشمندانه یک مرد که او را فریب می دهد، می رسد و سپس به جمعیت کلان شهر بزرگ می پیوندد. او به همسرش می رسد، که دست کمک هم نخواهد داشت. در همین حال، آب هایی که در مورد او رشد کرده اند، و او گم شده است. همه ما گمشده، بیشتر یا کمتر، به جز آنهایی که خودشان را گول می زنند، طرح های مختلف و دلایلی که آنها را منحرف می کند، چیزی است که Bellow به نظر می رسد. کسانی که از روزی که روزه گرفتن و ظریف، نامحدود و دشوار است درک نمی کنند، تبدیل به آب و هوای بسیار زیادی می شوند. با شباهت به آلبر کامو غریبه و آرتور میلرز ویلیم لومن بلوز ویلهلم ماهیت از ضد قهرمان، ادبیات تحت فشار قرار گرفتن در اواسط قرن بیستم است. چنین مردانی معتقد نیستند و معتقدند. آنها برای روز، مانند پروانه ها وجود دارد، در حالی که تعجب می کنند که چرا، اما بدون توانایی بالقوه خود را بالا می اندازد، یک مشکل پیچیده است، بنابراین عجیب و غریب، به طوری که ظاهرا unheoic به عنوان Everyman وجود دارد. و چه آیا پاسخ است؟ برای کمال و کامو و میلر، پاسخ آخرت مرگ است. یک مرد زندگی می کند، می رود، دلش می خواهد - @ من کار، من خرج می کنم، تلاش می کنم، طراحی می کنم، دوست دارم، من چسبیده ام، نگهداری می کنم، به من دلسرد می شوم، حسادت می کنم، بلندم، غمگینم، می میرم، پنهان می شوم، من می خواهم @ - و برای چه و به چه چیزی؟ مانند عمر خیام خیمه گاه، بدون سر و صدا بی رحمانه سرگردانیم، و سپس گرد و غبار زیادی در باد بوجود می آید. برای زندگی یک داستان عجیب و غریب است که پر از صدا و خشم است که در انتها نشان دهنده آن است. تمام کارهای ما مانند سیزیف است که سنگ را تا تپه می اندازد تا آن را دوباره تماشا کند. ما نمی توانیم در خواندن این رمان احساس کنیم که احساس همدلی برای مردی که شکست خورده است، اما در عین حال، ما ممکن است مانند پدرش احساس کنیم و می خواهیم او را ضربه بزنیم و بگوئیم،Wilkie، گرفتن دست خود را. دوباره و دوباره دوباره اشتباه کنید. اما ما میدانیم که برای ویلهلم خیلی دیر شده است. او نمی تواند طبیعت خود را تغییر بیش از پلنگ می تواند نقاط آن را تغییر دهید. ما بزرگترین دست از سرنوشت او را حس می کنیم، و ما را ترسانده است. برای برخی از احکام - البته احترام متقابل - ما می توانیم او باشیم. و ما چارچوب خود را درست می کنیم، ما به وظایف و مسئولیت هایمان، کار و ریتم زندگی ما ایمن می شویم در حالی که می دانیم که ما قوی تر از ویلهلم هستیم، هرچند امواج ممکن است ما را از بین ببرند، ما ناپدید نخواهیم شد. حداقل هنوز نه. در حال خواندن این برای اولین بار در حال حاضر نیم قرن پس از آن نوشته شده است، من با چگونگی تفاوت zeitgeist امروز است. ما قهرمانان باهوش و خائنانی قاتل بزرگتر از زندگی را داریم و هیچ جا وجود انسان انسانی وجود ندارد. این اثر کوتاه نماینده پر زرق وبر یکی از ژانرهای مورد علاقه من است، رمان کوتاه و متمرکز آمریکایی از اوایل قرن بیستم . دیگر - به طور گسترده ای

مشاهده لینک اصلی
قبل از اینکه به Saul Bellows بفرستم نیروی کم یک رمان، یک کلمه در مورد معرفی ها، پیشگویی ها و پیش آگهی ها. با وجود اینکه من یک رمان با احساس تعجب را تمام کردم، به ندرت مقدمه را می خوانم. هر نوع پیشگویی معمولا برای افزایش تعداد صفحات، تبلیغ کتاب (چرا، اگر من در حال خواندن یک کتاب هستم، آیا باید یک آگهی برای آن بخوانم؟)، و برخی از نویسندگان بزرگ را با کارهایی که در دست است، پیوست میکنم. با این حال، آن چند معرفی است که به عنوان ادبیات بزرگ به خودی خود عمل می کنند. تام ولف در مقدمه ای درباره ی آتش سوزی غرور (من هنوز خواندن این کتاب را داشته ام، اما مقدمه را حداقل سه بار خوانده ام)، خوانندگان را به نگاه تاریخی سبک و محتوا نگاه می کند در رمان مدرن. دیوید اگرس، در پیشگفتار کار نجیب زادۀ نابغه، با هر شکایتی تصور شده در مورد خاطرات خود مقابله می کند و به شدت از انتخاب او دفاع می کند و تصویری از آگاهی خود را ارائه می دهد که در کتاب خود به بررسی آن می پردازد. و سینتیا اوزیک، در مقدمه ای که روز به روز دستگیر شده توسط ساول بولو، به طور موثری قدرت ادبیات را روشن می کند، و روشنفکران Bellows به عنوان یک نمونه تعریف از این نیرو عمل می کنند. او ادبیات را با توصیف و پیشنهادات آن به مقاصد پیش پردازش و صداهای تلویزیون و سینما. او زمانی که رمان ها یک زبان مشترک در فرهنگ ما بود مایه می گذارد و می گوید: اگر ادبیات می تواند به انسان ها چشم های جدیدی ببخشد، این به این دلیل است که چیزهایی که به طور مشترک به طور مشترک تصور می شوند، کتابشناسی، که همه ما در تصورات خودمان تعامل می کنیم، دشوار است تصور کنیم. ما فقط بیشتر از این خواندن نداریم و حجم کتابهایی که منتشر می شود، تعداد کمی خواننده را به ژانرها و نویسندگان مورد علاقه خود می گذراند. بنابراین، خوانندگان دیگر، اگر ما این مشکل را اصلاح کنیم، پیشنهاد می کنم که از Seize the Day شروع کنیم . من این را به دلایل مختلف پیشنهاد می کنم. اول، این کتاب به طور مشخص کوتاه است. به سختی بیش از صد صفحه، آن را در طول زمان، طرح، و عمل آن جمع و جور است. دوم، تراکم آن حیرت انگیز است. این مجموعه ها در جستجوی خیره کننده و پویا وفاداری، نسل ها، ازدواج، استرس مالی، شهرها، روانشناسی، معنویت و تلاش برای روح است. سوم، در انتهای انتهای دوم، ما یک حقیقت مشترک را که ما به طور جداگانه تصور می کنیم ارائه می دهیم: هر یک از ما یک روح دارد که از شرایط ما فراتر می رود. این کتاب زمان خود را به ریاست تامی ویلهلم، بازیگر شکست خورده و بیکار فروشنده، جدا از خانواده اش، در یک آپارتمان در نزدیکی پدر بازنشسته خود در نیویورک زندگی می کند. ویلهلم پول خود را به یکی از آخرین قمار می اندازد، به اعتقاد روانشناسان و سرمایه گذاری می کند. در حالی که ذهن شخصیت یک محیط مشترک برای رمان ها در سال های اخیر بوده است، انتخاب بلوش برای رنگ آمیزی چشم انداز شخصیت های او زندگی درونی، نوآوری بود زمان آن است، و آن را هنوز هم الهام بخش است و در نتیجه آن الهام بخش است، با وجود سیل پیروان. فصل نهایی، در پاسخ به بیچارگی و انتخاب های فقیر در حال حرکت است، عمیق پس از روح انسان، تا زمانی که خارج از دید است. راه ویلهلم از هم گسیختگی، راه وحشت و گرسنگی و مبارزه و غم و اندوه، همه نشان می دهد برخی از حضور فراتر از درک. برخی از واقعیت های پلاتونی هدایت کننده ای که نیاز به نادیده گرفتن کامل غرور و خودپسندی و ثروت دارد. بسیار کمی در داستان می تواند به ما امیدوار باشد. اما زمانی که ما داستان ویلهلمس را ترک می کنیم، ما با احساس جدید و عمیق تر از امید که فراتر از رویدادهای کتاب است پر می شود. بنابراین کتاب ما را با احساس اطمینان از اینکه روح درون انسان وجود دارد، اما به ما اجازه می دهد با توجه به طبیعت خود و تعجب در روح خود را نیز تعجب کنید. این خوانندگان هم نتیجه خوبی برای اکتشاف مشترک و تخیل فرد ما هستند.

مشاهده لینک اصلی
من این کتاب را دوست داشتم و به کسی که علاقه مند به نمونه برداری از آن است، قدردانی می کنم. بر خلاف @ Herzog @ و @ Adventures of Augie March، @ غنی و جذاب در این رمان کوچک به راحتی قابل دسترسی است. @ Seize @ توسط تنها چند نفر، اما همه به یاد ماندنی، شخصیت های جمعیت. من مطمئن نیستم که این را به عنوان یک دینو ساله دوست داشتم (در دوره اولیه پنسیلوانیا من)، اما این سال آن را تکرار می کند. تامی ویلهلم ویلهلم (@ Wilky @) آدل متولد شد، اما نام خود را تغییر داد، زمانی که او در یک کارگردانی جزئی از هالیوود تلاش کرد و موفق شد. او مغناطیس و تجسم شکست مالی و شخصی است. زندگی اش با پدرش در هتل برادوی، امیدهای او کاهش یافته است. او از همسرش غافلگیر شده است و پدرش، یک دکتر، به تدریج از تامیس ناراحت است و به اندازه کافی نزدیک به قبر است که تمایلی به صرف پول برای از دست دادن پسرش از فاجعه مالی شخصی ندارد. بنابراین، Tommys امیدوار است که در پایه ضعیف متفکر دکتر تامکین، روانشناس کوسه، که به تامی @ size روز @ با اعتماد به تخصص در Tamkins در بازار کالاها (دقیقا سرمایه گذاری در چربی: Lard عشق یک بلندی!) تامی خود مظنون است که دکتر تامکین charlatan است، اما امیدوار است که این زمان متفاوت خواهد بود و می تواند یک پایان خوش است. آیا وجود دارد؟ در اینجا هیچ اسپایلی وجود ندارد، مگر اینکه بگویم که رمان به یک انفجار فراموش نشدنی از غم و اندوه در مراسم تشییع جنازه غریبه پایان می یابد. مانند MelvillesBartleby Scrivener @ وقایع @ Seize Day @ در Broadway NYC برگزار می شود. سینتیا اوزیک در سال 1996 دو کار را به برج دوقلو تقسیم کرد. به طرز وحشیانه ای که هر دو این آثار ادبی، کمی در اندازه، لذت و غم و اندوه قابل ملاحظه ای را بعد از اینکه آسمان خراش ها ناپدید شدند، جایگزین کردند.

مشاهده لینک اصلی
خواندن برگذاری روز در سال 2014 مانند تجربیات نسخه سایه ای ازFerris Buellers Day Off @ است که در آن شخصیت پرهیجان، به جای اینکه به راحتی از آزادی خود با یک موهبت صبح روز دوازدهم جشن بگیرد، بخشی بهتر از یک روز را به لعنت کردن کار شکست خورده خود، ازدواج و فقدان عملکرد اجرایی. برگزاری روز یک رمان کوتاه با قوس روشن و رضایت بخش، اگر ناراضی است، قطعنامه که در آن قهرمان بی رحمانه ما وضعیت غم انگیز خود را می پذیرد و گریه خوب است. نوشتن در دهه 1950، Bellow یک اگزیستانسیالیسم نیست؛ او در مورد پوچ بودن یا بی معنا بودن جهان متمرکز نیست، بلكه او بی نظیر بودن رنج انسان را تصدیق می كند، حتی برای مردان سفید پوست كه هرگز در معرض گرسنگی، جنگ، ستم و ... قرار نگرفته اند. شکل از اواسط قرن، رنج های طبقه متوسط ​​در کنار چشم انداز مدرن و اعتبار اقتصادی شهر نیویورک در اوج اعتبار آن قرار دارد. به همین دلیل، Seize The Day مطمئنا یک @ fun @ read نیست، اما Bellows برای نوشتن جمله ها باعث می شود که این پیام ها بیشتر دلپذیر باشد.

مشاهده لینک اصلی
از Carpe Diem نام کتابی که در آن سال بلو به من داد ± کوچک یا مکانی که در آن پناهگاه در حالی که جهان را نگه می دارد در حال چرخش با تمام نا امیدی ها و زیر آن به من می گوید: بهره برداری از روز، امکان استفاده از هر لحظه از VIDAA € | porque بازگشت آن زمان بیشتر رمان کوتاه و سبک تر از هرزوگ اما پر از اشارات و توضیحات از درد و رنج و انتظارات برآورده نشده است که دنیا و مردم به ما ارائه روز به روز. باز هم ساول بولو یک شخصیت معمولی قرن بیستم را ایجاد می کند که شخصیتی است که در تمام جبهه های زندگی نامطمئن اش به دام افتاده است: اقتصادی، روابط خانوادگی، روابط کار، ازدواج، به طور خلاصه ± کوچک یا جهنم به ما ارائه تمام اگر ما یاد بگیریم که در یک جهان مادی زندگی نمی کنند و گاهی اوقات بی شعور و پر از عدم درک. ویلهلم، شخصیت اصلی به شدت تلاش می کند تا آن را به جلو ببرد، اما به نظر نمی رسد که قادر باشد و پس از آن یک شخصیت ایجاد می شود که او را کمی فلسفه می سازد و او را به اندیشه متفاوتی می اندازد. مبارزه دردناک است که ما تنها می تواند جامعه قرن بیستم است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دم را دریاب


 کتاب ناخدای بی کلاه
 کتاب موزه عشق مدرن
 کتاب معشوقه آخر
 کتاب یلداترین شب
 کتاب چیزی شبیه معجزه
 کتاب آتش سوران