کتاب مرد بزرگ

اثر کیت کریستنسن از انتشارات ققنوس - مترجم: سهیل سمی-معروف ترین رمان ها

اسکار فلدمن، نقاش اهل نیویورک و متعلق به نسل افسانه ای دهه های چهل و پنجاه میلادی بود. اما او برخلاف نقاشی های انتزاعی پولاک و روتکو، فقط به یک موضوع می پرداخت. با مرگ اسکار در سال 2001، همسرش آبیگیل، پسری مبتلا به اوتیسم و خواهرش ماکسین[که خودش یک نقاش انتزاعی شناخته شده بود]مجبور می شوند بدون او به زندگی ادامه دهند. چیزی که هیچ کس از آن اطلاعی ندارد، این است که اسکار، زندگی ای کاملا مخفی به همراه معشوقه ی دیرینه اش، تدی سنت کلود، و دخترهای دوقلویشان در بروکلین داشته است. تدی در جایی از داستان درباره ی اسکار می گوید: «نمی توانست بدون زنی در کنارش زندگی کند. این موضوع برای او، مثل آب برای گیاه بود.» اکنون دو عکاس، برای پوشش خبری زندگی اسکار فلدمن با هم رقابت می کنند و آبیگیل، ماکسین و تدی، شانس این را دارند که از زندگی و تجارب شخصی شان با اسکار، سخن بگویند.

https://www.iranketab.ir


خرید کتاب مرد بزرگ
جستجوی کتاب مرد بزرگ در گودریدز

معرفی کتاب مرد بزرگ از نگاه کاربران
من نمی تونم باور کنم که PEN / فاکنر برنده شد. بله، عالی است برای خواندن یک رمان در مورد زنان هوشمند و جالب. بله، قلب من این است که زنان قدیمی تر را به عنوان افراد جذاب که هنوز جنس هستند، نشان دهند. جملات! کریستنسن نمیتواند حکم دقیق برای نجات جانش را بنویسد! فقط برای باز کردن یک صفحه به طور تصادفی:Teddy تا به حال اسکار، لیلا سام، اما لیلا تا به حال پسرم، دختران تددی بود؛ تدی تا به حال استقلال داشته است، امنیت لیلا @ و نحوه کاراکتر اشعار خود را در سراسر محل قرار می گیرد! یک ثانیه دیگر هنرمند کم و کثیف از بروکلین می گوید: \"من بعد از یک دسته از کمربندهای کم عمق @؛ بنا به دلایلی چند خط بعد، حوصله ندارم (با صدای بلند، ذهن شما، با صدای بلند - این همه بحث در مورد صحبت کردن بود)، @ ما هر دو از دل شکسته گذشته رنج می برد ... ما همیشه مراقبت از جلوگیری از ایجاد درد بیشتر. @ متاسفم ؛ نه شما نمیتوانید شخص دیگری را در یک جمله بشنوید و یک جانباز و یک جانباز را به جان آپدایک بکشید. هیچ صدایی در این رمان صدق نمی کند؛ هیچ شخصیت کاملا متقاعد کننده نیست و این چیزی است که از تردید بودن می گوید. در صفحه 7 مبلمان بی بو است (همه چیز حمل بار رسوب، دیوارهای خانه، مبلمان و وسایل خود را تخلیه کرده است، و در حال حاضر فقط تمیز و غیر اشباع @)؛ در صفحه 19، هنری در تددی، نیمه مخمل بلند، که از گرد و غبار و بخور دادن سالیانه بوی باران بود، برخورد کرد. @ و تقلید از مقالات نیویورک تایمز! مرد، اگر می خواهید به یاد بیاورید که چگونه * سخت است * نوشتن گزارش خوب و ساده، و اینکه چند نفر می توانند این کار را خوب انجام دهند، بارگیری از این تلاش های خنده دار را به سبک کاغذ رکورد می اندازند. من می توانم ادامه دادن. و در.

مشاهده لینک اصلی
من قصد دارم یک بررسی معمولی Goodreads-Y برای این بکنم، اما من خیلی خسته از خستگی است، بنابراین بررسی من در وبلاگ من ارسال شد: Kate Christensen جدیدترین رمان مرد بزرگ، که او به تازگی موفق به کسب 2008 جایزه PEN / فاکنر برای داستان، در مورد سه زن و رابطه آنها با یک مرد نه چندان بزرگ، نقاش هنری اسکار فلدمن است. Claire St. Cloud، یا «Teddy»، به عنوان محققان او شناخته شده بود، عاشق اسکار، Abigail Feldman، بیوه و مادر او پسر اوتیست، و Maxine Feldman، خواهرش، نقاش انتزاعی و یک لزبین مردانه. در حالی که او زنده بود، این سه زن، هر کدام در راه خود، هر کدام از اسکار را در مسیر خود قرار دادند، در حالی که در جلسات و احزاب، یکدیگر را درک می کردند، اما هرگز نمی دانستند که وجود یکدیگرند، اما آن را تصدیق نکردند. پس از مرگ اسکار، یک جفت از بیوگرافی ها می آید که در جستجوی زندگی اسکار فلدمن است. این دو بیوگرافی - هنری برک، یک مرد سفید پوستی 40 ساله که پیش از ازدواجش به سر می برد، و رالف واشنگتن، یک سیاه پوست همجنسگرا که با تجزیه و تحلیل و نقد خود از کار اسکار کار می کند، \"گودبرداری\" احساسات بیش از حد به خاک سپرده شده و موجب شدت درگیری های شدید بین سه قهرمان زن شد. ریشه های قبلی کریستنسن، The Epicure's Lament، یک جادوگر صدای جادویی بود، یک پرده اول شخص مبتلا، که نشان می دهد شعر او برای زبان، قدم زدن و شخصیت در اینجا، صدای ذخیره شده است، اما نقطه نظر دائما تغییر می کند. در واقع، نابغه این رمان در چگونگی، از طریق دیدگاه شناور آن، خواننده را به انجام برخی مفروضات در مورد شخصیت ها، و سپس آنها را تخفیف می دهد. به این ترتیب، این تجربه تجربه کار هنری در بازار انتقادی را نشان می دهد. بیشتر این کتاب مربوط به پراکندگی دو هنرمند است - \"اسکار و ماکسین\" - و نحوه کار آنها توسط منتقدان درک شده است. در حالی که برخی از بحث های نظری از هنر به نظر می رسد بسیار آسان است، کریستنسن نظر دقیق در مورد \"نگاه مخاطب\" را بیان می کند. \"البته در این بحث ها، مفهوم طعم و مضمون آن در بین چشم انداز است. رمان باز می شود در تدی، یک دستاورد خاص در مورد کریستنسن، به عنوان آن را به طور قابل توجهی در اردوگاه تدیه قرار می دهد خواننده، هرگز به او یک دوم برای دیدن تدی به عنوان \"زن دیگر.\" ما Teddyâ € از دیدگاه ابیگیل، همسر چربی اوسر، و فداکاری های او (وقتی که او با دختران دوقلو اسکات، روبی و سامانتا رفت، دوست او لیلا بود که از او می خواست، چون او نمی توانست اسم مستعار او است. در حقیقت، او وقتی از مرگ وی در نیویورک تایمز خواسته بود از مرگش مطلع شود). درست همانطور که ما کاملا در کنار تددی ظالم و جذاب قرار می گیریم، کریستنسن به مکسین، خواهر ناتمام اسکار حرکت می کند. ماکسین می تواند تدی ایستاده، که او احساس می کند همه فلش و بدون مواد و یک مخرب خانه است. ماکسین، به راحتی از کاراکترهای کوچکتر خوشحال است، گرسنگی برای نوعی همدمی، ترجیحا از دستیار کمپین کاترینا. ماکسین احساس می کند که سن پیشرفتش باید به نوعی مصونیت از تحقیر شهوت ناخوشایند برساند. این امر یکی دیگر از نومیدی های بسیاری از پیری بود. \"به طرز شگفت انگیزی، ناسازگاری های پیری در این داستان سه زن که همه آنها در شمال 70 سالگی هستند چندان دور نیستند. نه از زمان Kingsley Amisâ € ™ دونده های قدیمی رمان وجود دارد که پیرامون را به خوبی نشان می دهد. کریستنسن بیشتر نگرانی های زنانه ای دارد، در حالی که عامی به شدت نگران برخورد میان ناتوانی و میل است، مردان قدیمی او که زنان را مانند بیست ساله تحت تعقیب قرار می دهند، در حالی که به سختی می سوزند تا دندان های دچار پوسیدگی کنند. همبستگی یا فقدان آن، مادر بودن و تشویق آن و بسیاری از مسائل داخلی در «مرد بزرگ» اهمیت دارد. این به این معنی نیست که شما آن را دوست داشته باشید. عشق مورد نیاز و بدون تردید بیشتر از این کتاب است. مطمئنا صحبت از خستگی و نارسایی نعوظ است، و بله، یکی از شخصیت ها اراده اش را مورد بحث قرار می دهد، اما خواننده با این معنا که این زنان زنده هستند، همچنان در عصبانیت عشق و جنس خانواده ها قرار دارند ، از زندگی. برای همه مقایسه بین Amis و Christensen (آیا تصادفی است که Christensen انتخاب شعر از Amisâ € ™ دوست خوب فیلیپ لارکین به عنوان epigraph او؟)، تفاوت اصلی بین کار او و Amisâ € ™ وجود دارد. Kingsley Amis در سال 1986، زمانی که او 64 ساله بود و فقط 9 سال از قبر (که نه او را نمی شناخت)، «شیطان های قدیمی» را منتشر کرد. او از تجربه نوشت. کریستنسن در سال 2007 در سن 45 سالگی \"مرد بزرگ\" را منتشر کرد. برای کریستنسن تا اینکه به طور کامل احاطه شده است، گرگینه این زندگی زنان، شاهکار قابل توجهی از تخیل است. برای پیشبرد پروژه صد ها برابر سخت تر از نگاه کردن است، و کریستنسن آن را با این رمان اداره می کند. از جمله لذت های کریستنسن، ناهار خوری و صحنه های پخت و پز است. بسیاری از نویسندگان، بیشتر در واقع، خوردن غذا را به عنوان چیزی که شخصیت ها گاهی اوقات باید انجام دهند، متفاوت از عبور از خیابان، و یا به عنوان یک prop to f ...

مشاهده لینک اصلی
اولین تجربه من با کیت کریستنسن و کار او جادویی بود. داستان نجیبانه او و جریان صاف روایت به طرز ماهرانه ای با سارکاسم تیز، اما درست روبرو شده بود؛ داستان احساس می کرد زندگی واقعی پر از غنای روشنفکری اما تند است، بسیار فراتر از موارد معمول سرگرم کننده است که تمایل به خواندن دارم. من به ندرت کتابهای سنگین و دشواری را انتخاب می کنم، گاهی اوقات آن را خوب می توانم یک داستان سرگرم کننده که معادل غذای ناخواسته است را انتخاب کنید، اما با کریستنسن شما تمام اقدام گرم و هیجان انگیز، شما را در مورد اسرار و kinks که مردم و هنوز هم تغذیه خود را با ایده های عمیق تر از این که چرا مردم با هم متحد می شوند و یکدیگر را دوست دارند، سر می زنند. جدایی بین شهوت و اشتیاق، عشق و حساسیت به شدت با هر شخصیت در رمان شکسته شده است، اما با توجه به شانس آنها ثابت می کنند که خطوط عبور آسان تر است در حال حاضر که اسکار از بین رفته است. من این کتاب را خیره کننده، خوش شانس، شیطان و درخشان، بسیار خیلی به نقطه و گاهی اوقات وقتی که به زبان آمد آمد. این رمان من را خفه کرد، پر از اندیشه هایی که در سرم سرازیر شده بود، سرگیجه ایده آل بود. من چیزهای جدید پنهان در طرح و دلایل جدیدی برای اقدامات شخصیت ها در راه من در اتوبوس، در حالی که پخت و پز و یا حتی در دوش پیدا کردم. پس از خواندن این جمله، من هنوز احساس میکنم به داستان پر جنب و جوش یک نقاش داستانی و زنان در زندگی او وابسته است؛ همسر، خواهر، معشوقه و دوستش و دیگر افرادی که در جهان هنر با او مخلوط شده اند، خطوط اخلاقی هنر و تمایلات خالص را از بین می برد. اسکار فلدمن، مرد بزرگی از دنیای هنر، پس از مرگ او، میراث را ترک کرد. این زنان که در زندگی خود بودند و نه هنر که مرحله اصلی را در این رمان گرفت، و روابط بین آنها به همان اندازه دریای طوفانی خشن بود. پس از مرگ او به آرامی متوجه شدم که او در حال تغییر چیزها تغییر کرده است، به هر حال، خوب است که شما باید بخوانید و پیدا کنید، اما من وعده این است که خواندن جالب است. همچنین غذاهای بسیار زیادی وجود داشت، از شراب تا سالاد تند، غذاهای سوزان و غذاهای شگفت انگیز که همه بخشی از این داستان بودند، و در واقع باعث شد من غذای لذیذ تر را بیش از همیشه دوست داشته باشم. من حتی شراب را دوست داشتم که تدی، معشوقه اش، نوشید و آن را جالب بود. در بخش مدیریتی که نویسنده توانست به آن دسترسی پیدا کند تحت تأثیر قرار گرفت، برای یک زن جوان خانم ها را در رمان گرفت، که در هفتاد و هجده سالگی بودند و آنها را باور و فریبنده ساخت، همه آن را مانند کلمات ناشی از یک نویسنده چاشنی صدا. مرد عالی بود، شاید، اما زنان اطراف او بیشتر از آنچه که او تصور می کرد یا قدردانی می کرد. اسکار خوش شانس بود تا ابيگيل، ماکسين، تدي و ليلا را ببينند، چون کتاب را خواندند و هنوز هم از طريق افکار من در ميان هستند، اين کتاب واقعا تصويري ماندگار را نشان مي دهد، bravo!

مشاهده لینک اصلی
من این کتاب را در یک کتابفروشی فرودگاه خریدم چون یک جایزه داشت و فکر کردم ممکن است یک هواپیمای خوب بخواند. در حالی که من آن را در دو پرواز به پایان رسید، من نمی توانم بگویم که به اندازه کافی سریع بود. این داستان در مورد یک هنرمند پس از مرگ او و زنان که او را احاطه کرده است؛ همسرش (و فرزند اوتیستیک)، خواهرش (همچنین هنرمند) و معشوقه اش (و دختران دوقلویش). کتاب @ قابل بحث در مورد آن @ به معنای این است که من مطمئن هستم برخی از مردم دوست دارد که چگونه شخصیت ها تصویر می شوند و برخی از لحظات قانع کننده ای وجود دارد که باعث می شود شما در مورد ماهیت جذابیت و تحقق خود را تعجب. فراتر از آن، نمی توانم بگویم که من با هر شخصیت مرتبط هستم. اگر در رالی کارولینای شمالی هستید، این کتاب در انتظار شماست که یک قرض را در مریخ Courtyard بگیرید.

مشاهده لینک اصلی
کیت کریستنسنس آن را دوباره انجام داد. داستان مرحوم اسکار فلدمن (زناکار مشهور یک هنرمند)، زنان مختلفی که هنوز در مدار زندگی می کنند، و دو زندگینامه جنگی برای داستان واقعی او. صدای کریستنسنس با صدای بلند و حقیقی از طریق شخصیت های عجیب و غریب سکسی او را صدا می زند. به طور معمول، شخصیت های خود را به عنوان تخم مرغ دور و فقط به عنوان شل و ول؛ گسستگی آنها دلسوزانه است و شما را وسوسه می کند که آنها را به میز شام خود دعوت کنید. بدون شک، تصاویر ذهنی که توسط نویسنده مطرح شده است، از طرز تفکر مغز شما در افسردگی بالا تردید می کنند. احتمالا کریستنسن بیشتر بت پرست نبود

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب مرد بزرگ


 کتاب معشوقه آخر
 کتاب یلداترین شب
 کتاب چیزی شبیه معجزه
 کتاب آتش سوران
 کتاب دل شکسته
 کتاب همه زن بودنم پیشکش